Početna Auto 325 pregleda

Razlika je 29 godina: Novi BMW Serije 8 protiv mitskoga prethodnika iz 1989.

1
Vidi galeriju 1/3
Razlika je 29 godina: Novi BMW Serije 8 protiv mitskoga prethodnika iz 1989. Razlika je 29 godina: Novi BMW Serije 8 protiv mitskoga prethodnika iz 1989. Razlika je 29 godina: Novi BMW Serije 8 protiv mitskoga prethodnika iz 1989.

Ova nas usporedba istovremeno vraća u zlatno doba BMW-a i modela 850i, Ci i CSi, te uvodi u budućnost koju bavarski proizvođač donosi novom, drugom generacijom koja pravo rečeno - oduzima dah...

Slavna ikona i legenda 90-ih godina prošloga stoljeća, luksuzna BMW-ova 'osmica' dolazila je isključivo s benzinskim V8 i V12 atmosferskim motorima i danas je prava i rijetka pojava na cesti. U tim vremenima nije se razmišljalo o potrošnji goriva, deklariranih 18 litara (a stvarno i više od 25) u gradu, koliko je trošio 850CSi, bilo je i više nego prihvatljivo za njegove vlasnike. 

1 | Author: YouTube foto: YouTube

No, nakon gotovo 30 godina od predstavljanja prve generacije, Serija 8 dobiva nasljednika. Serija 8 iz druge generacije u produkcijskoj varijatni trebala bi stići 2018. godine, a dotada BMW nas je obradovao Serijom 8 Concept, odnosno konceptnim automobilom na kojemu će se uvelike temeljiti buduća nova 'osmica'.  

1 | Author: YouTube foto: YouTube 1 | Author: YouTube foto: YouTube

Nova generacija Serije 8 u prodaji će biti tijekom 2018. godine, a temeljit će se na novoj CLAR platformi. Bit će dostupna u Coupe, Gran Coupe i Cabrio verzijama. Što se motora tiče, možemo očekivati V8 twin-turbo, a moguće je da će u ponudi biti i 6,6-litreni V12 motor. Novi BMW M8 trebao bi pokretati 4,4-litreni V8 twin-turbo motor s više od 600 KS, što će novu M 'osmicu' do stotke lansirati za manje od četiri sekunde.

Dizajnom ovaj koncept oduzima dah, a zasigurno se ni konačna verzija neće uvelike razlikovati. Uživajmo tako u vizualnoj usporedbi ova dva automobila, jednoga kao BMW-ove ikone 20. stoljeća, a drugoga kao buduće legende 21. stoljeća...

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.