Početna Auto 2578 pregleda

'Baby' Velar: Predstavljen novi Range Rover Evoque

Range Rover Evoque
FOTO: Land Rover

Čak dvije godine nakon prvih špijunskih fotografija, svjetlo dana službeno je ugledao novi britanski SUV, koji dizajnom sliči većemu bratu, no donosi ipak nešto sasvim novo u klasu malih SUV-ova

Range Rover Evoque | Author: Land Rover foto: Land Rover

Iako je sada puno agresivnije i robusnije dizajniran, Evoque je ostao vjeran istim proporcijama, ali zahvaljujući novoj platformi Premium Transverse Architecture nudi puno više prostora u unutrašnjosti, posebice na stražnjoj klupi. Prtljažnik je narastao na 591, odnosno 1383 litara kada su preklopljena stražnja sjedala.

Range Rover Evoque | Author: Land Rover foto: Land Rover

Također, duh većega 'brata' Velara vidi se i u unutrašnjosti, koja je sada zadnja riječ tehnologije. Uz dvostruke opcijske središnje zaslone i digitalni kokpit ispred vozača Evoque postaje jedan od najsuvremenijih automobila u svojoj klasi. Uz mnoštvo zaslona ima i električno podesiva sjedala te ionizaciju zraka u kabini. To znači da će vozač pritiskom na tipku moći osvježiti zrak u kabini i tako ukloniti sve neželjene mirise. U Land Roveru kažu kako su unutrašnjost Evoquea dizajnirali tako da vozaču omoguće miran i opuštajući doživljaj boravka, uz najveću dozu udobnosti.

Range Rover Evoque | Author: Land Rover foto: Land Rover

Moramo spomenuti i neke tehnikalije. Naime, novi Evoque ima i sasvim nov ovjes, 13 posto tvrđi nego u prethodnika, a buka i vibracije značajno su smanjene. Također, postao je i 'ekološki prihvatljivijim', s obzirom na to da je čak 33 kilograma recikliranoga materijala korišteno i ugrađeno u njega. Sasvim nova platforma donijela je i brojne nove mogućosti, stoga je Evoque postao i hibridnim, odnosno elektrificiranim SUV-om. 

Range Rover Evoque | Author: Land Rover foto: Land Rover

Najupečatljiviju izvedbu pokreće četverocilindrični 2,0-litreni benzinac s 300 KS i sustavom koji čuva i skladišti energiju utrošenu za kočenja i usporavanja. Osim s hibridnim, Evoque će biti dostupan i s klasičnim benzinskim i dizelskim motorima čiji se detalji još uvijek ne znaju. Također, spominje se da Evoque neće biti dostupan s ručnim mjenjačima, no ta informacija još čeka potvrdu. Ono što je poznato jeste da Evoqueov pametni pogon iskorištava inače izgubljenu energiju i koristi ju za ubrzanja, a uz 9-stupanjski automatski mjenjač ZF funkcionira gotovo savršeno. 

Range Rover Evoque | Author: Land Rover foto: Land Rover

Novi Range Rover naravno dolazi i s pogonom na sve kotače i sustavom Terrain Response, koji će mu omogućiti raznorazne offroad aktivnosti i avanture, uz nekoliko različitih načina vožnje. Udaljenost novoga britanskog premium kompaktnoga SUV-a od tla je impresivna 21,2 centimetra pa nećete morati brinuti o podlozi po kojoj se vozite. Povrh svega, ovaj automobil prvi je model koji će predstaviti sustav kamera ClearSight. On koristi nekoliko različitih kamera na vozilu i retrovizorima kako bi projicirao sve što je ispred, iza i ispod automobila na veliki središnji zaslon, time olakšavajući manevriranje u posebnim situacijama. 

Range Rover Evoque | Author: Land Rover foto: Land Rover

Tehnički detalji, kao i potrošnja i cijena, još uvijek nisu poznati javnosti, a očekuje se da će ta informacija biti objavljena početkom iduće godine. 

Range Rover Evoque | Author: Land Rover foto: Land Rover

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • ChristinaMain

    Radim u kući i od $ 6000 do $ 8000 mjesečno od operacije zaraditi. Netko je spreman predstaviti osnovna samostalna djela za nekoliko sati dnevno u sobama i zaraditi dobar ček za to ...provjerite ovdje-----++++++ >>>>>>>> www.WebJob33.Com

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.