Početna Auto 174 pregleda

Čvrst, precizan, komforan i čist…

Golf Sportsvan
Vidi galeriju 1/8
Čvrst, precizan, komforan i čist… Čvrst, precizan, komforan i čist… Čvrst, precizan, komforan i čist… Čvrst, precizan, komforan i čist… Čvrst, precizan, komforan i čist… Čvrst, precizan, komforan i čist… Čvrst, precizan, komforan i čist… Čvrst, precizan, komforan i čist…

Dinamičan i upravljiv poput Golfa, prostran poput monovolumena, opremljen kao auto više klase, s motorima koji troše samo 3,6 l i ispuštaju manje od 100 g/km CO2

Brže, više, jače… čuvene riječi Pierre de Coubertina, osnivača suvremenog olimpijskog pokreta nisu rezervirane isključivo za sportaše kojima je do napredovanja, do etike, do rekorda… Ako je itko u auto industriji toliko blizak ovom geslu onda su to čudotvorci iz Wolfsburga. I to ponajprije stoga jer su njihovi auti skrojeni upravo po olimpijskim mjerama i to za široke narodne mase. Stoga nije nimalo čudno da u tom duhu ide daljnji razvoj najnovije, aktualne sedme generacije Golfa. Nakon karavana, GTD-a, GTI-a, ultra sportskog R modela, izvedbe s pogonom na sva četiri kotača…, svjetlo dana ugledao je Golf Sportsvan!

Nasljednik Golfa Plus ima 10 cm veći međuosovinski razmak i pavi je izbor za mlade očeve koji se ne kane odreći sportskih atributa auta te obiteljskog načina života.

CÔTE D’AZUR bila je idealna lokacija za nastavak demonstracije VW moći. Odabrati Napoleonovu rutu koja se proteže od Nice prema Alpama i unutrašnjosti Francuske na simboličan je način progovaralo o novom osvajačkom pohodu njemačkog koncerna. I to na “neprijateljskom” teritoriju! Šalu na stranu, ali teško je ne povezati nadirućeg Golfa s probojnošću čuvenog vojskovođe, tim prije, jer prve kilometre Golf Plus rolao je upravo Francuskom rivijerom i njenim zaleđem. Golf Sportsvan je formalni nasljednik nekadašnjeg Golfa Plus. Zadržao je kompaktne dimenzije, ali zbog povećanog međuosovinskog razmaka od 10 cm i novog dizajna eksterijera pruža znatno više prostora nego njegov prethodnik. Posebno su upečatljive velike staklene površine koje povećavaju dojam prostranosti, a pažljivijim promatranjem možete vidjeti i da je cijeli auto nanovo dizajniran. I njegov naziv Sportsvan sugerira da se radi o vozilu sportskog štiha. Tome u prilog ide i nova paleta boja. Najatraktivnija je metalik narančasta, koja nosi naziv elitnog St. Tropeza.

Golf Sportsvan dolazi s paketima trendline, comfortline i highline te mnoštvom opcija, poput adaptivnog radara ili praćenja mrtvog kuta.

Sportsvan je čvrst, precizan i udoban. U odnosu na prethodnika donosi mnoga tehnička poboljšanja. Svi dostupni motori su revidirani i zadovoljavaju Euro 6 norme o ispušnim plinovima. Sve to u kombinaciji s trendovski downsizingom i smanjenjem mase od gotovo 90 kg, u prosjeku ga čini i 20% štedljivijim. Golf Sportsvan je pravi primjerak modernog VWa u svakom pogledu. Dinamičan je i upravljiv poput Golfa, prostran poput monovolumena i opremljen kao auto više klase. U Hrvatskoj prodaja započinje 1. srpnja. Tada će biti poznate i cijene, no za pretpostaviti je da će biti nešto više od slično opremljenog Golfa. Sportsvanove prave vrijednosti su dodatni prostor u interijeru. Možda je najbolji izbor za nove obitelji s djecom, čiji se očevi ne moraju odreći performansi i voznih odlika bez obzira što voze obiteljski auto. Citius, altius, fortius! To je Sportsvan u odnosu na stari Golf Plus.

Tehnički podaci

VW Golf Sportsvan
Motor                      4 cilindra, turbo dizel
Obujam                   1395 cm³
Snaga                     92 kW /125 KS pri 5000 o/min
Moment                  200 Nm pri 4000 o/min
Mjenjač                   sedam stupnjeva, DSG
Maks. brzina           200 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h    9,9 sek
Potrošnja                6,5/4,1/5,2 l/100 km
Emisija CO2           148 g/km
Dimenzije d/š/v       4338/1807/1578 mm
Prtljažnik                500/1520 litara
Masa                     1383 kg
Garancija               2 godine

Ocjena      9

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.