Početna Auto 769 pregleda

Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije

Dacia Lodgy Stepway
Vidi galeriju 1/11
Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi: Ima je, stoji malo i ne pije

Jedina Dacia koja ne prolazi najbolje na tržištu dobila je kozmetički poguranac, jer dosadašnja filozofija koja se oslanjala samo na funkcionalnost nije bila dostatna

Nakon uspjeha sa Sanderom, Dacia je proširila izvedbu Stepway i na model Lodgy. Kozmetičke promjene najvidljivije su kod plastičnih obruba na karoseriji, ukrasnih okvira maglenki, dodataka na odbojnicima, aluminijskih naplataka, a tu je i atraktivna metalizirana plava boja karoserije.

Dacia Lodgy Stepway | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Ruku na srce, teško je danas pronaći toliko pojednostavljen, a kvalitetom nedorečen proizvod. Kao da je smišljen isključivo za rad i napore. Ako želite u njemu uživati, zaboravite na to. Najveća je prednost Lodgyja volumen u unutrašnjosti. Sa sjedalima koja se lako vade obujam prostora za prijevoz raste i na 2617 l, što je u razredu dostavnih vozila. Teško da se može naći veći i prostraniji auto za 108.500 kuna koliko stoji osnovni model.

Dacia Lodgy Stepway | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Sedam komfornih sjedala, obilje prostora, mnoštvo pretinaca i ladica čine ga jako poželjnim za velike obitelje, baš kao i za poslovne potrebe. Tim više što ga pokreće provjereni Renaultov 1.5 dCi motor sa 110 KS, uparen sa šestostupanjskim ručnim mjenjačem. Dovoljno je to za prosječne performanse, a zahvaljujući šestostupanjskom mjenjaču na autocesti pri 130 km/h motor radi na manje od 2500 o/min.

Dacia Lodgy Stepway | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

TEHNIČKI PODACI

Motor: 4 cilindra, turbodizelski

Obujam: 1461 ccm

Snaga: 79 kW/107 KS pri 4000/min

Moment: 240 Nm pri 1750/min

Mjenjač: ručni, 6 stupnjeva

Najveća brzina: 175 km/h

Ubrzanje: 11,6 s

Potrošnja: 5,3/4,0/4,4l/100 km

Emisija CO2: 116 g/km

Dimenzije: 4498/1751/1679 mm

Prtljažnik: 827/2617 l

Masa: 1262 kg

Jamstvo: 3 godine

Cijena osnovnog modela: 108.500 kuna

Cijena testiranog modela: 120.600 kuna

Dobro: 7 sjedala, prostranost, motor, funkcionalnost

Loše: Nestabilnost pri višim brzinama, ergonomija

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • RCec

    Dacia vrijedi svaku lipu uloženu u nju i glupost je tvrditi da Renault u svoje modele ugrađuje Dacijine dijelove jer oni kao takvi jednostavno ne postoje. Kupite Daciju Lodgy umjesto VW Turana i za ostatak novaca utrpajte u nju familiju
  • VitoBH

    Nije problem Dacia, zna se da je loša, problem je što Renault Dacijine dijelove ugrađuje u Renole ili na Dacijine modele stavi logo Renola.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.