Početna Auto 48 pregleda

Dallara Stradale: Konstruktori Alfe 4C napravili "hardcore" bolid

1
Vidi galeriju 1/6
Dallara Stradale: Konstruktori Alfe 4C napravili "hardcore" bolid Dallara Stradale: Konstruktori Alfe 4C napravili "hardcore" bolid Dallara Stradale: Konstruktori Alfe 4C napravili "hardcore" bolid Dallara Stradale: Konstruktori Alfe 4C napravili "hardcore" bolid Dallara Stradale: Konstruktori Alfe 4C napravili "hardcore" bolid Dallara Stradale: Konstruktori Alfe 4C napravili "hardcore" bolid

Legendarna talijanska tvrtka koja je, između ostaloga, sudjelovala u razvoju Alfe Romeo 4C i KTM X-Bowa, krenula je u samostalne projekte...

Ovo je prvi samostalni projekt te tvrtke i ujedno prvi automobil za cestovnu upotrebu, na kojemu su radili. U standardnoj formi Stradale nema vrata ni vjetrobransko staklo, a kupci još mogu odabrati roadster i varijantu targa, kao i coupe s vratima gullwing.

1 | Author: Dallara foto: Dallara

Zahvaljujući karbonskim vlaknima i kompozitnim materijalima masa automobila je samo 885 kg. Stradale razvija silu preko 2G u zavojima i preko 820 kg downforcea prilikom maksimalne brzine. Iz 2.3-litrenog motora razvija 400 KS, opremljena je ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, a automatski mjenjač dostupan je kao opcija. Zahvaljujući suradnji s tvrtkom Bosch, Dallara je dobila progresivni sustav ESP. Omjer snage i mase, kao i aerodinamička svojstva, pozicioniraju Dallaru Stradale u visoko društvo automobila poželjnih za trkaće staze, kao što su Lotus Exige i BAC Mono. Osnovna verzija automobila košta 182.500 dolara.

1 | Author: Dallara foto: Dallara

Dodamo li vjetrobransko staklo, krov i vrata, to će koštati dodatnih 37.200 dolara, a potpuno opremljena Dallara Stradale prodaje se po 235.000 dolara. To je naprimjer daleko više nego što Lotus 3-Eleven Track Special košta na većemu dijelu europskoga tržišta. Iako će cijena zadržati ekskluzivnost Dallare, čini se kako ona ipak neće odbiti kupce.

1 | Author: Dallara foto: Dallara

Čak prije službenog predstavljanja rasprodana je gotovo cijela godišnja proizvodnja Dallare Stradale, bez ikakvoga konkretnog pokrića, bazirana samo na nekoliko tehničkih podataka i ugledu tvrtke. Među kupcima su i poznati svjetski trkači, a proizvodnja je ograničena na 600-tinjak automobila u sljedećih pet godina.

1 | Author: Dallara foto: Dallara

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.