Početna Auto 956 pregleda

Dolazi najsnažniji Golf serijski nabildan na 400 KS i 450 Nm

VW GOLF R400
Vidi galeriju 1/4
Dolazi najsnažniji Golf serijski nabildan na 400 KS i 450 Nm Dolazi najsnažniji Golf serijski nabildan na 400 KS i 450 Nm Dolazi najsnažniji Golf serijski nabildan na 400 KS i 450 Nm Dolazi najsnažniji Golf serijski nabildan na 400 KS i 450 Nm

Najsnažniji serijski Golf, VW Golf R400, bit će javnosti predstavljen na jesen na autosalonu u Frankfurtu. Najavljuje se cijena nešto malo niža od 50.000 eura

Službeno najavljena i željno iščekivana serijska verzija VW Golf R400 još je u fazi završnog razvoja. Ovaj model je još kao studija bio pokazan na autosalonu Auto China u 2014. godini, a krajem 2015. trebao bi se početi prodavati. VW Golf R400 kako mu to i ime govori imat će najveću snagu 400 KS. Pokreće ga 2,0 TFS motor s najvećim okretnim momentom 450 Nm. Motor je to koji je dobro poznat iz ponude aktualnog Golf R-a.

VW GOLF R400 | Author: VW foto: VW

Za studiju su najavili pogon na sve kotače i ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Ta kombinacija na papiru ima ubrzanje do stotke za 3,9 sekunde i najveću brzinu 280 km/h. Navodno je najveći problem u pretvorbi studije u serijsku verziju adekvatan mjenjač koji bi mogao uspješno izdržati izuzetno visok okretni moment verzije R400. Govori se da bi to u serijskoj verziji trebao biti dorađeni DSG mjenjač, jer postojeći DSG mjenjjač s dvostrukom spojkom i šest stupnjeva prijenosa iz modela Golf R može izdržati moment od najviše 380 Nm.

VW GOLF R400 | Author: VW foto: VW

Kada će VW Golf R400 krenuti u serijsku proizvodnju imat će na tržištu konkurente kao što su Audi RS 3 (367 KS), Mercedes-AMG A 45 (poslije facelifta 380 KS) i BMW M2 (oko 370 KS). Trenutačno je u prodaji VW Golf R koji se u Njemačkoj prodaje od 39.000 eura na više. Navodno će se u Njemačkoj najsnažniji serijski Golf (R400) prodavati po cijeni nešto malo nižoj od 50.000 eura. Službeno predstavljanje VW Golfa R400 očekuje se na jesen 2015. godine tijekom održavanja autosalona IAA u Frankfurtu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.