Početna Auto 346 pregleda

Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu

NOVI VW POLO
Vidi galeriju 1/11
Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu Dolazi novi Polo – Golf u manjem formatu

Šesta edicija 40 godina starog modela biti će predstavljena u ožujku 2016. pod reflektorima Ženevskog salona, a prve ilustracije otkrivaju nevjerojatnu sličnost s legendarnim Golfom

Prva generacija VW Pola predstavljena je još 1975., a od tada je Polo prodan u više od 14 milijuna primjeraka. Aktualna 5. generacija imala je početkom 2014. umjereni redizajn, ali konkurencija nije spavala. I što je preostalo VW-u? Ništa drugo nego punom parom raditi na 6. generaciji.

Iako po medijima cirkuliraju samo ilustracije i skice, već se zna kako će premijera mini Golfa biti u ožujku 2016. godine u Ženevi. Po dobrom starom običaju Škoda Fabia je odglumila “zeca” iz atletskih utrka i prvi odjeci su odlični.

NOVI VW POLO | Author: Poblete Press foto: Poblete Press

Poput lakmus papira mala je čehinja širom otvorila vrata i Polu. Sve je manje tajni vezanih uz njega, a činjenica je da će se nova generacija Pola i suštinski razlikovati od Fabije, A1, Ibize..., s kojima dijeli istu MQB plataformu.

Novi Polo bit će osovljen na čuvenu VW platformu MQB koja se po potrebi razvlači na sve strane i koju već koriste Fabia,Ibiza, A1..., no bit će tu novina koje će Polo olakšati za čak 60 kg

Prema najavama novi će Polo biti lakši punih 60 kg, koristit će isključivo turbo agregate i slijediti trendove downsizinga. Navodno se vodi briga o svakom detalju, o i najmanjem vijku..., koji moraju biti što čvršći i sigurniji, a što lakši. Igra s razvlačenjem platforme u novom će Polu doživjeti najveću do sada konstruktorsku razigranost.

NOVI VW POLO | Author: Poblete Press foto: Poblete Press

Prema dostupnim insajderskim informacijama ona će biti u tek neznantno manjim gabaritima od one koju koristi veliki Golf! Sve to upućuje na neslućene mogućnosti koje će moći podariti; od prostora, preko voznih osobina pa sve do udobnosti. Hoće li to i biti najsavršeniji mali auto, proizveden ikada? Više, brže, jače, bolje..., sve u skladu s novim olimpijskim geslom. Sasvim sigurno da će to biti Polo najvećih proporcija, da će samo u dužinu premašiti prvu generaciju Golfa iz 1975. Za nevjerojatnih 30 cm.

Turbo će biti standard u svim agregatima Pola, a filozofija downsizinga sveprisutna je...

Da, dobro ste pročitali. Golf, kad se pojavio pred 40 godina bio je dugačak svega 3,75 m, a novi Polo mogao bi doseći i 4,05 m! Informacije su to zlata vrijedne za vične ilustratore. Oni ih koriste, jednako kao i svjedočanstva onih koji su novi Polo imali prilike vidjeti, sudjelovati u njegovoj izvedbi, onih koji bi morali šutjeti k'o zaliveni.

NOVI VW POLO | Author: Poblete Press foto: Poblete Press

Talijanski ilustrator Poblete Press, čije radove objavljujemo, koristio je sve dostupne informacije i kako nam je kazao; - Nacrtao sam vjerne ilustracije novog Pola. Čini mi se kako izgledom, ali i koncepcijom nikada nije bio bliži Golu! Znano je kako VW igra na provjerenu kartu i kupcima daje samo ono što žele, ali činjenica je da su Polu u povijesti vrata krčili prije svega Fabija i Ibiza.

Ovaj put taj je recept minoriziran, a Golf je bio pravi uzor. Ne radi se tu o drastičnim vizualnim promjenama. Uobičajeno je da to VW radi neprimjetno, onako u hodu. U pravu su stoga kritičari koji upozoravaju kako svaka nova generacija Volkswagena ne donosi oblikovnu revoluciju, već samo blagi face lifting.

VW POLO 1975.-1980. | Author: VW foto: VW

Standardi iz više klase - Nikad sličniji Golfu

Prednji kraj trebao bi dobiti serijski za sve verzije LED dnevna svjetla. Ovisno od paketa opreme na raspolaganju će biti i Xenon prednja svjetla, HighBeam Assist, City Emergency Braking s detekcijom pješaka, adaptivni Cruise Control, Parking Assistant, Emergency Assist, sustav za prepoznavanje prometnih znakova...Po svemu sudeći najnovija generacija Pola još će bliže dizajnom biti svom većem bratu Golfu. Novim dizajnom Polo bi trebao postati sportskiji i ostavljati moćniji dojam. Uostalom takvog ga vidi i talijanski ilustrator Poblete Press čije crteže možete vidjeti uz ovaj članak.

VW POLO 1981.-1994. | Author: VW foto: VW

Unutrašnjost: Zbogom analognom – živjela digitalija

Novi Polo dobiti će digitalnu instrumentnu ploču koja je za sada rezervirana samo za Audi TT te Passat. Premda se očekuje kako će VW ponuditi već standardne pakete opreme Trendline, Comfort i Highline, šuška se kako bi mogli biti inovativniji i manje tradicionalni te ponuditi možda imena koja su atraktivnija i sviježija.

VW POLO 1994.-2001. | Author: VW foto: VW

I hathc i karavan i SUV i Cross, a... eto i sedana

Polo će i dalje dolaziti kao dvodijelna kombi-limuzina s troja ili petora vrata. Ozbiljno se razmatra i sedan verzija sa četvora vrata i klasičnim prtljažnikom na repu, koja je manje popularna u Europi, ali je izuzetno tražena kod kupaca u Aziji. Vrlo lako bi se ponuda mogla proširiti i na karavansku, dok kabriolet nije opcija. VW kalkulira i s mogućom dodatnom karoserijskom verzijom novog Pola i to malog SUV-u kao CrossPolo koji bi imao značajnije drugačiji oblik, a govorka se kako bi mogao imati oblik karoserije modela T-Roc,

VW POLO 2001.-2009. | Author: VW foto: VW

Motori + BlueMotion / Najmoderniji trocilindraši

1.0 TSI 95 KS (160 Nm)

1.0 TSI 110 KS (200 Nm);

1.4 TDI 75 KS (210 Nm);

1.4 TDI 90 KS (230 Nm);

1.4 TDI 105 KS (250 Nm)

VW POLO 2009.-2016. | Author: VW foto: VW

Sport, struja i hibrid - WRC od 231 KS

Bit će zanimljivo vidjeti i oznake štedljivih verzija BlueMotion. Tu je 1.4 TSI četverocilindrični benzinac od 150 KS (250 Nm), dok će Polo GTI pokretati 1.8 TSI od 185 KS. Ponudu zaokružuje WRC pokretan 2.0 TSI motorom od 231 KS (370 Nm). Veći broj motora dobit će sasvim sigurno DSG mjenjač s dvostrukom spojkom (6 i 7 brzina). Za očekivati je i hibrid, te električnu verziju, ali koje će biti ponuđene kasnije.

VW POLO WRC | Author: VW foto: VW VW POLO | Author: VW foto: VW

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.