Početna Auto 216 pregleda

Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa

Ford Focus RS
Vidi galeriju 1/10
Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: Testarossa i Diablo gledaju ga u leđa

Jedan cilindar manje nego prije, 45 KS više iz novog 2.3 EcoBoosta i RS je brži i moćniji od većine, pa i najsnažnijih automobila

Na španjolskom autodromu, hramu utrkivanja na legendarnoj stazi Ricardo Tormo u Valenciji, u društvu Kena Blocka sjeli smo za upravljač moćnoga Focusa RS-a. Zahvaljujući njemu Ford Focus RS napustio je tradicionalni pogon na prednje kotače. U prilog pogonu na sva četiri kotača govorila je i tradicija, jer Ford se baš Escortom RS Cosworth 4x4 proslavio.

Ford Focus RS | Author: Ford foto: Ford

Zamislite izraz lica tajnog agenta 007 koji, vozeći se u svome, sada deset godina starome Astonu Martinu Vanquish V12, ostane u prašini iza običnog kompakta (4,7 s do 100 km/h). Naime, od semafora do semafora iza RS-a ostat će i mnogi superautomobili iz prošlih razdoblja, kao što su Ferrari Testarossa, Lamborghini Diablo, ali i moderni najsnažniji Ford Mustang te Aston Martin V8 Vantage. Za to je zaslužan pogon na sva četiri kotača, raspoređen u omjeru 30:70 prema stražnjoj osovini koja usmjerava 100% okretnog momenta na svaki stražnji kotač.

Focus RS puno je više od klasičnog kompakta s jakim motorom i klasičnim pogonom na četiri kotača. Utjecaj Ford Performance odjela na auto je ogroman, a dugotrajna testiranja dokaz su kako se Ford nije šalio.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.