Početna Auto 2364 pregleda

Citroën C3 Aircross: Francuski SUV prava je revolucija na tržištu

TEST Citroen C3 Aircross
Vidi galeriju 1/9
Francuska SUV (r)evolucija: Je li ovo najbolji Citroën u povijesti? Francuska SUV (r)evolucija: Je li ovo najbolji Citroën u povijesti? Francuska SUV (r)evolucija: Je li ovo najbolji Citroën u povijesti? Francuska SUV (r)evolucija: Je li ovo najbolji Citroën u povijesti? Francuska SUV (r)evolucija: Je li ovo najbolji Citroën u povijesti? Francuska SUV (r)evolucija: Je li ovo najbolji Citroën u povijesti? Francuska SUV (r)evolucija: Je li ovo najbolji Citroën u povijesti? Francuska SUV (r)evolucija: Je li ovo najbolji Citroën u povijesti? Francuska SUV (r)evolucija: Je li ovo najbolji Citroën u povijesti?

Ovo je naša nova rubrika u kojoj predstavljamo neke od najboljih vozila u klasi gradskih SUV-ova...

 

C3 Aircross utjelovljuje dizajnerska obilježja brenda Citroën i unosi dašak svježine u segment kompaktnih SUV vozila. Pažnju plijeni upečatljivim i nenametljivim stilom te jedinstvenim oblikom. Razigrani dizajn naglašavaju krovni nosači u boji, bijeli krov i stražnja bočna trokutasta stakla s efektom žaluzina. Ne možete ne primijetiti zaštitne obloge odbojnika sprijeda i straga, kao i velike kotače, što ukazuje na snažan "karakter" i "sklonost" vožnji izvan asfaltiranih podloga. Osobnost ovoga jedinstvenog automobila može se dodatno izraziti mogućnostima personalizacije kroz 85 kombinacija vanjskog i 5 kombinacija unutarnjeg uređenja.

TEST Citroen C3 Aircross | Author: Davor Višnjić/PIXSELL foto: Davor Višnjić/PIXSELL

Unutrašnjost je prostrana i funkcionalna. Uz udobna sjedala i solidan prostor za noge sprijeda, straga se nalazi klizna klupa iz dva zasebna dijela. Upravljač sadrži sve tipke za upravljanje sustavom infotainmenty, a tu je i head-up display, koji čini jedan od ukupno 12 sustava za pomoć u vožnji.

TEST Citroen C3 Aircross | Author: Davor Višnjić/PIXSELL foto: Davor Višnjić/PIXSELL

C3 Aircross baziran je na modelu C3, ali ima veći međuosovinski razmak od Cactusova. Za upravljačem se sjedi uspravno i povišeno, a velike staklene površine omogućavaju vrlo dobru preglednost. Motor je prilično tih, na gas reagira sasvim solidno, a potrošnja za testa kretala se oko 6 litara.

TEST Citroen C3 Aircross | Author: Davor Višnjić/PIXSELL foto: Davor Višnjić/PIXSELL

U vožnji se, u nekim trenucima, "ponaša" čak i bolje od modela C3 na kojemu je baziran. Kako bi se nosio s većom masom, povećana je čvrstoća podvozja, koje je sada uglađenije i progresivnije. Rezultat je prirodniji osjećaj vožnje kroz uzastopne zavoje. Ovjes neravnine upija vrlo dobro i bez previše buke, a dobro se nosi čak i sa grubljim poprečnim neravninama. Visina, odnosno udaljenost podnice od tla, je solidnih 178 mm, što u kombinaciji s vrlo dobrim ovjesom te dobro raspoređenom masom C3 Aircross čini odličnim suputnikom za bijeg u prirodu i lov na avanture.

TEST Citroen C3 Aircross | Author: Davor Višnjić/PIXSELL foto: Davor Višnjić/PIXSELL

Testni model Citroën C3 Aircross Shine BlueHDi 120 S&S BVM6 košta 191.119 kuna, a od dodatne opreme ima metalik boju, uređenje Hype Mistral, paket Park Assist, paket Techno, paket Family+ Safety, dvobojnu karoseriju, rezervni kotač smanjenih dimenzija te pristup i pokretanje bez ključa.

TEST Citroen C3 Aircross | Author: Davor Višnjić/PIXSELL foto: Davor Višnjić/PIXSELL

Citroën je ovog proljeća pripremio odličnu ponudu za Citroën C3 Aircross za ograničen broj vozila za isporuku odmah. U ponudi je s bogatom serijskom opremom, posebnim ponudama Citroën Financiranja i uštedom do 11.500 kn. Ponuda se odnosi na razine opremljenosti Feel i Shine, s dizelskim BlueHDi 100 motorom.

TEST Citroen C3 Aircross | Author: Davor Višnjić/PIXSELL foto: Davor Višnjić/PIXSELL

Kupci fizičke i pravne osobe imaju mogućnost kupiti Citroën C3 Aircross po modelu 1/3 – 1/3 – 1/3 uz 0 % kamate putem financijskog leasinga na 24 mjeseca uz Citroën financiranje. Istovremeno, kupci na poklon dobivaju policu obveznog i kasko osiguranja na poklon za prvu godinu korištenja.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.