Početna Auto 54 pregleda

Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju...

RENAULT TALISMAN
Vidi galeriju 1/10
Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju... Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju... Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju... Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju... Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju... Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju... Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju... Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju... Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju... Francuski konkurent Passatu, Superbu, C5, Audiju...

Renault Talisman je nova velika limuzina sa četvora vrata koja bi konačno trebala uspjeti gdje njeni prethodnici 20 (30), Safrane, Avantime, Vel Satis i još aktualna Laguna nisu

Renault je u dvorcu Château de Chantilly u Francuskoj predstavio svoju novu veliku trodijelnu limuzinu sa četvora vrata iz segmenta D pod imenom Talisman. To je novi korak u pokušaju da napravi uspješan model velike prostrane limuzine, što mu u prošlosti nije polazilo za rukom. Carlos Ghosn, Renaut CEO u društvu Laurens van den Ackera, Senior Vice President, Corporate Design OMG s velikom pompom su predstavili top limuzinu u ponudi, i po svemu sudeći Renault od Talismana očekuje odlične prodajne rezultate na globalnoj razini. Renault se odlučio za ime Talisman, jer je razumljivo i lako shvatljivo na svim svjetskim tržištima.

RENAULT TALISMAN | Author: Renault foto: Renault

Renault Talisman dugačak je 4,85 metara i ima međuosovinski razmak 2,81 metara. Radi se o klasičnoj velikoj trodijelnoj limuzini sa četvora vrata. Talisman platformu dijeli s novim Espaceom i to se vidi po izuzetno velikoj i prostranoj unutrašnjost. Talisman ima najmoderniju tehnologiju kao što su prednja sjedala Cover-Carving-Technologie, ekran na dodir od 7 ili 8,7 inča, kao opcija dostupan je Bose audio sustav sa 13 zvučnika, te Head-up-Display ispred vozača.... Poslije Espacea, Talisman je drugi Renaultov model koji ima ugrađen Multi-Sense-System sa četiri predprogramirana načina vožnje Eco, Comfort, Neutral i Sport.

RENAULT TALISMAN | Author: Renault foto: Renault

Renault je vrlo dobro obavio posao, tehnika I tehnologija te ugrađeni sustavi na svjetskom su nivou i tu nije ništa sporno. Talisman nudi visoku kvalitetu, odličan komfor i veliku prostranost. Dizajn karoserije svatko će komentirati prema svojem ukusu. No, s obzirom na klasu i kako se radi o velikoj limuzini dizajn nije dovoljno originalan i nema u sebi onaj 'klik' da ga se odmah lako prepozna. Na društvenim mrežama mnogi na karoseriji pronalaze detalje Passata, Superba C5, Audija... Teško je danas biti originalan, ali možda će najveći problem biti što oblik nije lako prepoznatljiv i s osobnošću, što pak donosi nedostatak imidža, što je i bila kronična bolest svih prethodnika Talismana, velikih Renaultovih limuzina.

RENAULT TALISMAN | Author: Renault foto: Renault

Talisman pokreće pet motora, svi s turbo punjačem. Dva benzinska i tri dizelska u rasponu su snage od 110 do 200 KS. Početak ponude je 1,5 litarski turbo dizelski motor sa 110 KS, te 1,6 litarski sa 130 KS koji dolaze u kombinacii s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa ili automatskim mjenjačem s dvije spojke i šest stupnjeva prijenosa. Najsnažniji dizelaš razvija 160 KS. Dva turbo benznska motora sa 150 i 200 KS koji dolaze u kombinaciji s automatskim mjenjačem s dvije spojke i sedam stupnjeva prijenosa. Svi Talismanovi dizelski motori opremljeni su filtrima čestica i filtrima za NOx. Tehnologija tih filtara omogućava uporabu koja ne zahtijeva održavanje.

RENAULT TALISMAN | Author: Renault foto: Renault

Renault još nije objavio cijene za Talisman, a njemački mediji očekuju cijenu na razini Škode Superb, što za njemačku znači početnu cijenu od 25.000 do 27.000 eura. Hoće li Talisman konačno uspjeti tamo gdje nisu 20 (30), Safrane, Avantime, Vel Satis i još aktualna Laguna, odlučit će tržište, a možemo prognozirati kako Talismana čeka težak život i put do uspjeha.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.