Početna Auto 448 pregleda

Janje u vučjoj koži: Testirali smo novi SEAT Ibiza FR

Seast Ibiza FR
Vidi galeriju 1/7
Janje u vučjoj koži: Testirali smo novi SEAT Ibiza FR Janje u vučjoj koži: Testirali smo novi SEAT Ibiza FR Janje u vučjoj koži: Testirali smo novi SEAT Ibiza FR Janje u vučjoj koži: Testirali smo novi SEAT Ibiza FR Janje u vučjoj koži: Testirali smo novi SEAT Ibiza FR Janje u vučjoj koži: Testirali smo novi SEAT Ibiza FR Janje u vučjoj koži: Testirali smo novi SEAT Ibiza FR

Peta generacija španjolskoga gradskog mališana postala je ozbiljan konkurent VW Polu, a veća je, snažnija, opremljenija i sigurnija no ikad

Imali smo priliku isprobati najnoviju inačicu Ibize, najuspješnijeg aduta španjolskog proizvođača, koja se diči potpuno novim stilom, pritom njegujući isti mladenački i sportski duh koji ju godinama prati. Zahvaljujući potpuno svježem dizajnu, koji odražava prepoznatljivi SEAT-ov "karakter", te najnovijoj platformi MQB A0 i proširenoj ponudi benzinskih i dizelskih motora, nova Ibiza odlučno planira pomrsiti račune ostalim konkurentima u klasi. Dimenzijama je, poput bratskoga VW Pola, narasla zavidnih 87 milimetara u širinu te 95 u dužinu. Atraktivna i moderna vanjština upotpunjena je FR sportskim paketom eksterijera, koji uključuje sportske branike i pragove te aluminijske kotače.

Seast Ibiza FR | Author: Borna Filić/PIXSELL foto: Borna Filić/PIXSELL

Istinski sportski duh odražava se i u unutrašnjosti. Profilirana sportska sjedala s brušenom kožom i opcijom grijanja zaista naglašavaju sportski nagon nove Ibize FR. Upravljač je sportski, popularno “odrezan” s donje strane te prošiven crvenim šavovima što doprinosi sportskom izgledu. U sredini dominira veliki 8-inčni zaslon s bogatim infotainmentom. Ispred 5-stupanjskoga mjenjača koji je standardno “golfovski” dobar, nalazi se pretinac opremljen sustavom indukcijskoga (bežičnog) punjenja pametnih telefona. U unutrašnjosti je, zahvaljujući povećanim gabaritima, osjetno više mjesta i sada malena Ibiza polako počinje ličiti na većega brata Leona. Sve na ovome automobilu “miriše” na novi Volkswagen Polo, s kojim dijeli gotovo sve unutarnje komponente. Vozi se savršeno, odnosno savršeno “dosadno”.

Seast Ibiza FR | Author: Borna Filić/PIXSELL foto: Borna Filić/PIXSELL

Sve smo to već vidjeli i odavno se navikli, što nije nužno loše, nego nije vrijedno posebne pažnje. Vozaču su na izboru četiri načina vožnje: Eco, Comfort, Sport i Individual, a za sve je zaslužan 1,0-litreni TSI turbobenzinac s 3 cilindra, koji proizvodi maksimalnih 95 KS. Idealno je to za maleni gradski auto, no nova Ibiza ipak je porasla, a u zamamnome paketu FR, koji smo dobili na testiranje, svakako je zaslužila jači motor. No slabiji agregat urodio je plodom u vidu potrošnje. Nova Ibiza trošila je prosječno 6,6 litara eurosupera na stotinu kilometara. Što se sigurnosti tiče zaista se ima čime pohvaliti. Serijski je opremljena ACC sustavom adaptivnoga tempomata, a ima i sustav Front Assist, koji će automobil sam zakočiti u slučaju opasnosti sprijeda. U sve je uključena i pomoć kretanja na uzbrdici, kao i stražnji parkirni senzori. Sve u svemu, nova Ibiza odlično izgleda, vrlo je prostrana i udobna, a usto je i štedljiva. Jedina loša strana manjak je snage za toliko sportski nastrojeni paket FR. Cijena? Za SEAT Ibizu FR 1.0 TSI morat ćete izdvojiti 133.892 kune.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.