Početna Auto 586 pregleda

Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo

1
Vidi galeriju 1/13
Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo Mercedes-Benz E-Coupe: Da je bolje, ne bi valjalo

Sjeli smo za upravljač elegantne njemačke coupe limuzine i uvjerili se u njen luksuz, prestiž i pojavu...

Limuzinskom izvedbom E-klase bili smo očarani. Do izlaska najnovije, osvježene S-klase, upravo je E-klasa bila Mercedesov tehnološki najnapredniji automobil. Obilje prestiža, luksuza i blještavila, u paketu s tehnološki naprednim motorima, sve je ono što krasi posljednju inačicu limuzine iz Stuttgarta.

1 | Author: Davor Puklavec/PIXSELL foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Pokazalo se da je nova Mercedesova E-klasa Coupe stepenicu iznad limuzinske izvedbe, ne tehnologijom već pojavom. Uglađena i gotovo savršena linija eksterijera, s dugačkim poklopcem motora i “izostankom” B stupa stvarno oduzima dah. Također, u kombinaciji s crvenom metalik bojom i paketom eksterijera AMG Line, testirana E-klasa Coupe zaista je nevjerojatna. Perfektno je “pogodila” stepenicu koja je manjkala između nove C i S-klase u kupe izvedbama.

1 | Author: Davor Puklavec/PIXSELL foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Nudi štedljivost, dizelski agregat i sve karakteristično za C-klasu, ali u isto vrijeme i prestiž, luksuz i blještavilo daleko skuplje i jače S-klase. Testirani je automobil opremljen 220d dizelskim motorom koji na stražnju osovinu prenosi čak 194 KS. To je najslabiji i jedini dizelski motor u ponudi nove E-klase Coupe. Snage ima dovoljno, moglo bi se reći - taman. Mora se reći kako ovo nije sportski automobil i naglasak nije na jurnjavi nego na pojavi. U ovome autu garantirano ćete ostati primijećeni gdje i kada god se pojavite.

1 | Author: Davor Puklavec/PIXSELL foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Zahvaljujući novome štedljivom motoru, prosječna potrošnja dizela nakon našega višednevnog testiranja zaustavila se na 7,3 litre. Iako nema “ni 200 konja”, performanse koje novi E-Coupe nudi sljedeće su: za ubrzanje do 100 km/h E-klasi Coupe treba nevelike 7,4 sekunde, a maksimalno juri velika 242 km/h.

1 | Author: Davor Puklavec/PIXSELL foto: Davor Puklavec/PIXSELL

U unutrašnjosti su nas dočekale bež-koža, udobna profilirana sjedala i najfinije drvene obloge. Također, kao što smo vidjeli i u limuzinskoj izvedbi, u unutrašnjosti dominira par zaslona s ukupnom dijagonalom 24,6 inča, na kojemu je moguće vidjeti i upravljati funkcijama automobila te bogatim infotainmentom.

1 | Author: Davor Puklavec/PIXSELL foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Ugođaj zaokružuju vrhunski zvučnici Burmester i ambijentalno osvjetljenje podesivo u čak 64 boje. Novi E-Coupe vozi se vrlo dobro i precizno, s manjim uvijanjima pri većim brzinama. Mjenjač je automatski, devetostupanjski 9G-TRONIC koji radi savršeno u bilo kojemu “modu” vožnje. Svjetlosni šou prilikom otključavanja vozila zaista je nevjerojatan, a LED svjetla po kvaliteti na najvišem su mogućem nivou. Obujam prtljažnika je dovoljnih 425 litara.

1 | Author: Davor Puklavec/PIXSELL foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Sve u svemu, za ovaj paket E-klasa E220d Coupe, koji uključuje i 20-colne AMG kotače, morat ćete izdvojiti 680.370 kuna.Tko voli (ima), nek izvoli - neće požaliti.

1 | Author: Davor Puklavec/PIXSELL foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Tehničke karakteristike
Mercedes-Benz E220d Coupe
motor 4 cilindra, turbodizelski
obujam 1950 cm3
snaga 143 kW/194 KS pri 3800 o/min
moment 400 Nm pri 1600 o/min
mjenjač automatski, 9 stupnjeva
maks.brzina 242 km/h
0-100 km/h 7,4 s
potrošnja 5,5/4,7/4,0 l/100 km
test 7,3 l/100 km
emisija CO2 109 g/km
dimenzije 4826/1860/1430 mm
prtljažnik 425 l
masa 1635 kg
jamstvo 2 godine
cijena 680.370 kn

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.