Početna Auto 263 pregleda

Mercedes S600 Pullman Maybach Guard: Vladar među limuzinama

Mercedes S600 Pullman Maybach Guard
Vidi galeriju 1/7
Mercedes S600 Pullman Maybach Guard: Vladar među limuzinama Mercedes S600 Pullman Maybach Guard: Vladar među limuzinama Mercedes S600 Pullman Maybach Guard: Vladar među limuzinama Mercedes S600 Pullman Maybach Guard: Vladar među limuzinama Mercedes S600 Pullman Maybach Guard: Vladar među limuzinama Mercedes S600 Pullman Maybach Guard: Vladar među limuzinama Mercedes S600 Pullman Maybach Guard: Vladar među limuzinama

Pravo oklopno vozilo u formi najekskluzivnije svjetske limuzine premijeru će imati na salonu automobila u Parizu

Najzahtjevniji su kupci najskupljih i najekskluzivnijih automobila. To svakako nisu samo super i hiper-automobili, već i produžene limuzine koje nude ugođaj kakav se teško može zamisliti. Jedna od njih je Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard. Ova limuzina je premijerno predstavljena prošle godine u Ženevi, a za ovogodišnji salon automobila u Parizu stiže blindirana verzija, teška čak 5,6 tona.

Mercedes S600 Pullman Maybach Guard | Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Automobil je oklopljen VR9 zaštitom za stakla i limariju, što znači da bez problema može prevesti putnike bez ozljeda, čak i pod rafalnom paljbom. Na ovom modelu je također primijenjena direktiva ERV 2010. Drugim riječima, auto je sposoban podnijeti eksploziju 15 kilograma TNT-a na svega dva metra od vozila.

Mercedes S600 Pullman Maybach Guard | Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Auto je toliko težak da je Mercedes ugradio elektro-motore koji pružaju asistenciju prilikom otvaranja vrata. Naravno, kompletna zaštita nikako nije utjecala na dizajn, pa se tako po izgledu gotovo i ne razlikuje od neblindirane verzije.

Mercedes S600 Pullman Maybach Guard | Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Za pogon najelegantnijeg oklopnog vozila na svijetu zadužen je 6-litarski V12 motor koji razvija snagu od 523 KS i 830 Nm okretnog momenta.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.