Početna Auto 50 pregleda

Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost

NOVA TOYOTA AVENSIS
Vidi galeriju 1/13
Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost Novi efikasniji i čišći motori, te prestiž i udobnost

Nova Toyota Avensis svojim stilom, novim motorima te inovativnom tehnologijom svakom će kupcu omogućiti lak izbor. Bez obzira na izvedbu ili razinu opremljenosti, dizajniran je kako bi bio prestižan, pouzdan i udoban na svakom putovanju

Najnoviji model Avensisa je dizajniran, razvijen i proizveden u Europi. Od lansiranja krajem 1997. do sada je je u Europi proizvedeno više od 1.711.800 primjeraka Avensisa kroz četiri generacije. Kvaliteta, izdržljivost i pouzdanost glavne su karakteristike dosadašnjih modela u popularnom D-segmentu, a prošle godine Avensis je dobio najvišu ocjenu u njemačkom J.D. Power Vehicle Ownership Satisfaction – anketi zadovoljstva vlasnika automobila.

NOVA TOYOTA AVENSIS | Author: Toyota foto: Toyota

Pokazalo se kako je Avensis idealno flotno vozilo na europskom tržištu. Novi model ima zadatak zadovoljiti sve dosadašnje i nove potrebe poslovnih korisnika, a istovremeno povećati prestiž te ispuniti sve zahtjevnija očekivanja od strane privatnih kupaca za većim luksuzom i udobnošću s dinamičnijim i modernijim izgledom.

NOVA TOYOTA AVENSIS | Author: Toyota foto: Toyota

Novi model Avensisa je dizajniran kako bi svojim kupcima ponudio značajna poboljšanja. Na svakom modelu Avensisa dostupna je nova tehnologija Toyota Safety Sense kao serijska oprema. Tu si i dva nova dizelska motora, niža emisija CO2, veći servisni intervali uz smanjenje troškova samog servisa, te poboljšanja podvozja za izraženije vozne karakteristike. U ponudi su limuzinska i karavanska (Touring Sports) verzija, a dužina mu je povećana za 40 mm. U ponudi su novi 17“ i 18“ aluminijski naplatci, a stražnja svjetla izvedena su u LED tehnologiji.

NOVA TOYOTA AVENSIS | Author: Toyota foto: Toyota

Razina buke i vibracija u kabini je znatno umanjena, a novi i deblji materijali omogućuju dodatnu zvučnu apsorpciju i time izolaciju. Debljina i gustoća izolatora poklopca motora i samog plastičnog pokrova motora s unutarnje strane je također povećana, dok je kod dizelskih izvedbi nadodan specijalan sloj zvučne izolacije i ublaživača vibracija. Poliuretanska pjena je iskorištena za dodatno izoliranje unutar svih blatobrana. Zvuk rada klima-uređaja je smanjen, a modeli opremljeni Skyview panoramskim krovom dolaze s pokrovom koje štiti od svjetla.

NOVA TOYOTA AVENSIS | Author: Toyota foto: Toyota

Ponuda od pet motora donosi izbor između dva dizelska, a oba su potpuno nova: 1,6 D-4D sa 112 KS koji stiže i u novom Aurisu, te emitira 11 g/km manje CO2 od većeg 2,0-litrenog dizelaša kojeg zamjenjuje – ukupno 108 g/km. S druge strane, premijerno se pojavljuje u Toyotinoj ponudi i novi 2,0-litreni D-4D motor sa 143 KS, koji zamjenjuje dosadašnji 2,2-litreni dizelski motor uz 24 g/km manje CO2, ukupno 119 g/km. Troškovi održavanja dizelskih modela Avensisa smanjeni na oba modela približno za 20% tijekom tri godine ili 90.000 km.

NOVA TOYOTA AVENSIS | Author: Toyota foto: Toyota

Aktualan je i dalje trend smanjivanja obujma motora kako bi se postigla bolja ekonomičnost i smanjila emisija štetnih plinova, uz zadržavanje dinamičnosti i snage motora, novi 1,6 D-4D motor zamjenjuje dosadašnji 2,0 D-4D. Dolazi u kombinaciji s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem i 20 kg manjom masom u odnosu na većeg prethodnika. Ovaj Euro 6 dizelaš razvija 112 KS pri 4000 okretaja i 270 Nm momenta između 1750 i 2250 okretaja. Ovaj motor ubrzava do 100 km/h za 11,4 sekunde, uz najveću brzinu 180 km/h. Motor ima smanjenu potrošnju goriva 9% u odnosu na veći 2,0-litreni dizelski motor koji zamjenjuje, te ima prosječnu potrošnju od 4,1 l/100 km.

NOVA TOYOTA AVENSIS | Author: Toyota foto: Toyota

Također posve novi, i premijerno u Toyotinoj ponudi s novim Avensisom, je 2,0 D-4D motor sa Euro 6 normom. Razvija 143 KS pri 4000 okretaja i 320 Nm između 1750 i 2500 okretaja. Do 100 km/h ubrza za 9,5 sekundi, dok je najveća brzina 200 km/h. Potrošnja goriva je 4,5 l/100km.

NOVA TOYOTA AVENSIS | Author: Toyota foto: Toyota

Značajne promjene su izvedene i na postojećim benzinskim VALVEMATIC 1,6 i 1,8 motorima. Svaki motor sada zadovoljava Euro 6 normu te se ističe boljim performansama, manjom potrošnjom goriva i nižim emisijama CO2. Prosječna potrošnja goriva je smanjena kroz čitavu paletu benzinskih motora, u rasponu od 0,4 do 0,8 l/100 km, dok se emisije CO2 istovremeno smanjene između 8 i 19 g/km.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.