Nakon brojnih tizera i fotografija nove generacije kompakta iz Russelsheima, Opel je objelodanio gotovo sve o izgledu svog najvećeg aduta
Dugo su internetom kružile foto montaže i ilustracije nove Astre i napokon je došao dan D za Opel. Iz Russelsheima su odaslane prve službene fotografije njihove najveće uzdanice. Kompakt će službenu promociju imati krajem ljeta/početkom rujna, na Sajmu automobila u Frankfurtu. Bit će to svojevrsna demonstracija moći kompanije koja iz dana u dan bilježi kvalitativne skokove. I prošla je Opel Astra bila u samoj špici ponude te trn u oku Golfu, Focusu, Peugeotu 308, Renault Meganu... Kako je riječ o jednom od najzahtjevnijih i najpopularnijih segmenata tako ništa nije prepušteno slučaju.

Nakon što je nedavno dr. Karl-Thomas Neumann, direktor Opela najavio novu, 11. generaciju Astre, sada je definitivno potvrđeno kako je riječ o sasvim solidno obavljenom poslu. Na prvi pogled riječ je o ljepuškastom, solidnom i moćnom kompaktu. Od ono malo dostupnih informacija valja istaknuti kako je Astra bila na istinskoj kuri mršavljenja. Nova će edicija biti lakša za nevjerojatnih 200 kilograma u odnosu na staru. Riječ je o smanjenju težine većem od 15 posto!!! Iako još kriju točne dimenzije auta izvjesno je kako će u unutrašnjosti biti kudikamo više prostora.

Zanimljivo, i to usprkos činjneici što je dr. Karl-Thomas Neumann najavio i koji centimetar kraću Astru 11. generacije od prethodnice. Tu je dakako i povećana ekonomičnosti, bolje vozne odlike i više od svega, sjajan dizajn. U serijskoj ili dodatnoj opremi biti će brojne tehnologije i sustavi pomoći namijenjeni vozaču, do sada dostupni tek u automobilima višeg segmenta. Sve to zbog još veće udobnosti i ponajprije sigurnosti putnika.

Astra će biti dostupna i sa sustavom za povezivanje i usluge Opel OnStar, ultramodernom integracijom mobitela i s revolucionarnim novim prilagodljivim svjetlima u LED tehnologiji.
- Osim "fenomenalnog" dizajna nova Astra bit će puno efikasnija i s obiljem inovacija, riječi su dr. Neumanna koji tvrdi kako će nova Astra biti pogonjena isključivo agregatima nove generacije koji predstavljaju pravo inženjersko remek djelo.

Opel Astra je uz VW Golf, Toyotu Corollu, Ford Focus, Fiat 124..., jedan od top 10 najprodavanijih modela ikada. Do sada je s tvorničkih traka sišlo nevjerojatnih 24 milijuna što Kadetta, a što Astri.
- Sa svakom novom generacijom Kadetta i Astre, Opel je širio krug zaljubljenika u ovaj proizvod, a svaka je generacija u pravilu donosila i posve nove patente u auto industriji, govori dr. Neumann, jasno aludirajući kako ni 11. generacija neće biti iznimka. Što to još skriva jedan od najljućih rivala VW Golfa?

Prema dostupnim špekulacijama, arsenal noviteta je impozantan, a dr. Neumman tvrdi kako će nova Astra još jednom postaviti najzahtjevnije standarde u klasi kompaktnih automobila. Između ostalog, to je prvi Opel koji će kao stadard uključivati i potpunu podršku vlasnicima Astri. Iza naziva Opel OnStar, krije se usluga na koju će pravo imati svi vlasnici nove Astre i to 24 sata dnevno, 365 dana u godini. Posjetite naše Facebook stranice www.facebook.com/autostart.hr

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.