Nova Opel MOKKA X možda je mala veličinom (kratka je samo 4,28 metara), ali ovaj je subkompaktni SUV velik po popularnosti
Mokka X je sportski subkompaktni SUV koji je zabavno voziti s pametnim pogonom na sve kotače i živahnom ponudom motora koja odgovara smionom i avanturističkom dizajnu karoserije. Jedno od najbolje povezanih vozila u segmentu zahvaljujući najnovijoj generaciji informacijsko-multimedijskih sustava IntelliLink uključujući integraciju s pametnim telefonima.
Novi dizajn karoserije odiše smionim stavom. Novi izgled prednjeg dijela u skladu je s Opelovim novim dizajnom, uključujući vodoravnu rešetku u obliku krila i dominantnu oštru liniju dvostrukog krila LED prednjih svjetala za dnevnu vožnju. Cijeli je prednji dio dobio još preciznije i elegantnije oblikovane površine. Vizualno to rezultira širim, robusnijim i mišićavijim stavom. Ti se elementi protežu i na stražnji dio s još jednom linijom u obliku krila kod opcionalnih LED stražnjih svjetala.
Ovaj subkompaktni SUV dolazi opcionalno opremljen pametnim prilagodljivim sustavom pogona na sve kotače koji je pomogao prethodnom modelu da osvoji u Njemačkoj dvije nagrade za automobil godine s pogonom na sve kotače. Kad sustav funkcionira, sva se snaga prenosi na prednje kotače, a sustav pogona na sve kotače aktivira se samo kad to vozna situacija zahtijeva radi poboljšanja držanja podloge, posebno na mokrim i skliskim površinama.
Sustav pogona na sve kotače dostupan je u kombinaciji s dobro poznatim 1,4-litarskim benzinskim motorom sa 140 KS i supertihim dizelskim motorom 1.6 CDTI koji je oduševio struku sa 136 KS. U oba slučaja dolazi sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem.
Novi AFL LED sustav prilagođuje funkcije osvjetljavanja prednjih svjetala voznoj situaciji tako da se dobivaju najbolje moguće performanse bez zasljepljivanja drugih sudionika u prometu. Ima devet različitih funkcija kao što su gradsko svjetlo, svjetlo za otvorenu cestu i turistički način rada. Nova prednja svjetla troše i manje energije, pa su još ekonomičnija.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.