Početna Auto 631 pregleda

Španjolka s njemačkim genima štedljiva i pouzdana

SEAT IBIZA 1.0 GP MAX START&STOP
Vidi galeriju 1/6
Španjolka s njemačkim genima  štedljiva i pouzdana Španjolka s njemačkim genima  štedljiva i pouzdana Španjolka s njemačkim genima  štedljiva i pouzdana Španjolka s njemačkim genima  štedljiva i pouzdana Španjolka s njemačkim genima  štedljiva i pouzdana Španjolka s njemačkim genima  štedljiva i pouzdana

Četvrta generacija Ibize diskretno je vizualno izmijenjena, bogatija je za nove sigurnosne elemente, a novi audiosustav povezuje se i s telefonima

Iako su u Seatu trenutno sve snage usmjerene na razvoj prvoga SUV-a, nisu zaboravili osvježiti Ibizu, svoj najprodavaniji model svih vremena. Aktualna, četvrta generacija doživjela je kozmetičke promjene, poput nove maske i odbojnika, svjetlosni sustav dobio je dnevna LED svjetla, a vizualne izmjene uključuju i dvije nove boje karoserije te drukčiji dizajn aluminijskih naplataka.

SEAT IBIZA 1.0 GP MAX START&STOP | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Osim kozmetičkih izmjena ovjes i upravljački sustav dodatno su podešeni. Razlike su male, no i tako već uzorno podvozje na bazi VW Pola sada pruža još ugodniju i zabavniju vožnju zahvaljujući preciznom upravljaču s progresivnim servo uređajem. Ovjes meko upija neravnine, pa je i udobnost na zadovoljavajućoj razini.

SEAT IBIZA 1.0 GP MAX START&STOP | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Najviše je promjena u unutrašnjosti, barem što se tiče opreme i sigurnosnih elemenata. Istina, osnovni model koji je bio na testu možda nije najbolji primjer svega  što Ibiza pruža, barem kad je u pitanju individualizacija modela, no sasvim je dobro opremljen. Putno računalo, klima-uređaj, daljinsko središnje zaključavanje, prednja svjetla za maglu, sa zakretnom funkcijom, šest zračnih jastuka...samo su dio opreme modela Max. Novost je i središnje postavljeni zaslon radio-uređaja Media System Touch veličine 5 inča, koji se povezuje s pametnim telefonima.

Tehničke karakteristike
Seat Ibiza GP 1.0
motor 3 cilindra, benzinski
obujam 999 ccm
snaga 55 kW/175 KS pri 6200/min
moment 95 Nm pri 3000-4300/min
mjenjač ručni, 5 stupnjeva
maks.brzina 172 km/h
0-100 km/h 14,3 s
potrošnja : 5,8/4,2/4,8 l/100 km
test 6,4 l/100 km
emisija CO2 108 g/km
dimenzije 4061/1693/1445
prtljažnik 292 l
masa 1049 kg
jamstvo 5 godina
cijena osnovni model 86.899 kuna
cijena testirani model 90.465 kn

Audio-sustav uključuje i USB ulaz, Bluetooth, utor za SD karticu i tipke za radio na upravljaču.

Besprijekorna je kvaliteta izrade, no dojam u unutrašnjosti pomalo kvari izgled plastike.

Testni model pokretao je trocilindrični benzinac s obujmom 999 ccm i 75 KS, uparen s petostupanjskim mjenjačem kojeg dosad nije bilo.

Dostatno je to za prosječne performanse, ali i izrazito malu potrošnju. Ibiza je prosječno trošila 6,4 litre, a na otvorenoj cesti moguće je voziti i sa  4,9 litara!

Model sa zvučnim imenom GP Max s metalik bojom stoji 90.465 kuna.

S obzirom na VW-ovu tehniku, bogatu opremu i petogodišnje jamstvo sve u svemu nije loša ponuda.

Ocjena 7
+ dobro Oprema, potrošnja, prostrana unutrašnjost
- loše Izgled plastike, performanse
SEAT IBIZA 1.0 GP MAX START&STOP | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.