Početna Auto 339 pregleda

Stara ikona u novome ruhu: Predstavljena nova Mercedes G-klasa

1
Vidi galeriju 1/8
Stara ikona u novome ruhu: Predstavljena nova Mercedes G-klasa Stara ikona u novome ruhu: Predstavljena nova Mercedes G-klasa Stara ikona u novome ruhu: Predstavljena nova Mercedes G-klasa Stara ikona u novome ruhu: Predstavljena nova Mercedes G-klasa Stara ikona u novome ruhu: Predstavljena nova Mercedes G-klasa Stara ikona u novome ruhu: Predstavljena nova Mercedes G-klasa Stara ikona u novome ruhu: Predstavljena nova Mercedes G-klasa Stara ikona u novome ruhu: Predstavljena nova Mercedes G-klasa

G-klasa, luksuzno terensko vozilo iz tvrtke Mercedes-Benz, već se dugo smatra dizajnerskom ikonom. Njezin se vanjski izgled nije značajno promijenio od 1979. Ikonski elementi nastavljaju služiti iznimno posebnim svrhama, i prije i sada, a G-klasi daju jedinstven dizajn

"Nova G-klasa pomiče ljestvicu u svim važnim područjima – po pitanju performansi na asfaltiranim i neasfaltiranim cestama, kao i udobnosti i telematskih opcija. Naša je najdugovječnija serija modela tako savršeno opremljena za nastavak svoje uspješne priče. Ukratko, nova G-klasa i dalje je "G”, samo bolja”, naglašava Ola Källenius, član Uprave tvrtke Daimler AG, odgovoran za Odjel istraživanja u toj grupaciji i razvojni odjel tvrtke Mercedes-Benz Cars.

1 | Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

U trenutku plasiranja na tržište u svibnju G-klasa bit će dostupna po osnovnoj cijeni 107.040 eura (cijena u Njemačkoj s PDV-om) čime ostaje u rangu prethodne verzije. Specifikacije uključuju brojne nove značajke - LED prednja svjetla, sustave za pomoć pri vožnji, visokokvalitetnu unutrašnjost sa sjedalima presvučenim kožom i novi ovjes. Za zahtjevnije kupce dostupne su ekskluzivnije opcije - poput paketa opreme za unutrašnjost Exclusive Interior, Plus s kožom na unutarnjim stranicama vrata.

1 | Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Poboljšani dizajn G-klase slijedi filozofiju senzualne čistoće (eng. Sensual Purity), a istodobno ostaje vjeran karakteru izvornika. Kao rezultat toga, šarke vrata smještene na vanjskome dijelu i vidljivo postavljeni poklopac motora preneseni su i u novu generaciju. Novim poboljšanjima ova ikona terenskih modela – koja se neprekidno tehnički unapređivala kroz desetljeća, dok se vizualno neznatno promijenila – hrabro korača u novu eru – kako u tehnološkome smislu tako i oblikom. Nova je G-klasa 53 mm dulja i 121 mm šira i sada izgleda još bolje, i na asfaltiranim i na makadamskim cestama.

1 | Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Dok je vanjština zadržala ikonski klasični izgled, unutrašnjost G-klase iz temelja je modernizirana i redizajnirana uza zadržavanje genetskoga koda klasičnoga modela, kako bi bila usklađena s vanjštinom. Sa svojim „off-road karakterom" i vrhunskim luksuznim dodacima, G-klasa je oduvijek bila primjer kombinacije dvaju ekstrema u skladnoj simbiozi - epogrešiva na prvi pogled i na prvi dodir, izrađena isključivo od najkvalitetnijih materijala.

1 | Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Kao u novoj E-klasi i S-klasi, ploča s instrumentima u obliku velikoa zaslona s prikazom virtualnih instrumenata u vidnome polju vozača i središnji zaslon iznad središnje konzole dostupni su kao opcija. U ovomese slučaju dva 12,3-inčna zaslona savršeno vizualno uklapaju u kokpit vjetrobranskog stakla ispod zajedničkoga staklenog pokrova.

Primarni cilj razvoja nove G-klase bio je unaprijediti kvalitetu upravljivosti u terenskim uvjetima i na asfaltiranim cestama. Taj je cilj postignut: nova G-klasa "ponaša se" još bolje u terenskim uvjetima, a na cesti je hitrija, dinamičnija i udobnija od prethodnika. G tako ostaje iskonski G – zahvaljujući klasičnom okviru šasije, trima 100-postotnim blokadama diferencijala i načinu rada Low Range s redukcijom raspona stupnjeva prijenosa u terenskim uvjetima. 

1 | Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

U novome modelu G500, 4,0-litreni benzinski motor V8 s visokim performansama jamči adekvatnu pogonsku snagu. Novi dvostruki turbopunjač proizvodi 422 KS i maksimalni okretni moment 610 Nm. Za prijenos snage posebno je prilagođen automatski mjenjač 9G-TRONIC s pretvaračem okretnoga momenta, kako bi se zadovoljile potrebe ovog ikonskog terenskog vozila. Razvojni inženjeri uspjeli su smanjiti vrijeme promjene brzine i odaziva mjenjača s 9 brzina putem posebne, namjenske softverske aplikacije. Širok prijenosni omjer omogućuje tišu, ali i udobniju vožnju, posebice pri niskim brojevima okretaja, a istodobno doprinosi smanjenju potrošnje goriva. 

1 | Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.