Početna Auto 92 pregleda

Što je dobro ne mijenja se ako ne treba

CITROEN C4 PURETECH
Vidi galeriju 1/12
Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba Što je dobro ne mijenja se ako ne treba

Izgled je nepromijenjen, a obnovljeni kompakt diči se zato brojnim tehnološkim dopunama, boljom zvučnom izolacijom, aktivnom i pasivnom sigurnošću, key less ključem, novim sustavom protiv proklizavanja...

Osim svjetlosnih sklopova sprijeda i straga s LED potpisom ništa se po pitanju izgleda nije promjenilo na novoj gami C4. Nije to ništa loše, jer Citröenov kompakt izgleda moderno i upečatljivo i nakon pete godine. I u interijeru su promjene jedva primjetne, a novost je tek nekoliko prekidača manje na središnjem dijelu ploče. Njihovu je ulogu preuzeo zaslon u boji, veličine sedam inča. Izmjenjena su i prednja sjedala koja pružaju bolji bočni oslonac i veću udobnost.

CITROEN C4 PURETECH | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Najveće su promjene one koje se ne vide, ali se u vožnji osjete. Poboljšana je zvučna izolacija na mjestima blizu izvora najveće buke. Prednje vjetrobransko staklo ima zvučni zaštitni film, u motornom prostoru nalazi se dodatna izolacija, a ugrađene su dvostruke brtve između vrata i karoserije. Sve to vožnju čini tihom i ugodnijom. Novost je i hi-hi sustav Denon s digitalnim pojačalom i basom u prtljažniku kojim je bio opremljen testni C4 uz doplatu od 7500 kn, a uključuje i navigacijski uređaj, automatsku klimu, CD čitač, USB i bluetooth.

CITROEN C4 PURETECH | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

U novom C4 sada su dostupne i nove tehnologije, što uz bolje opremljene pakete opreme, što uz nadoplatu. Keyless ključ, sustav za upozorenje na mrtvi kut, prednja svjetla za maglu s funkcijom osvjetljenja u zavojima, sustav za upozorenje pri prelasku preko trake, poboljšani sustav kontrole proklizavanja ITC koji mijenja dosadašnji ASR i omogućuje bolje prijanjanje na skliskim površinama.

CITROEN C4 PURETECH | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Testni C4 pokretao je najsnažniji benzinski motor u ponudi, trocilindrični turbo benzinac obujma 1.2 litre sa 130 KS. Motor je to koji je prije prve ugradnje prešao 25.000 sati testiranja na stolu i prešao 1,6 milijuna testnih kilometara. Moment mu iznosi 230 Nm koje razvija pri niskih 1750 okretaja, a impresivan je i u potrošnji goriva. Čak i u kombinaciji sa šest stupanjskim automatskim mjenjačem prosječna je potrošnja na testu bila 6,9 litara, najveća 8,3, a najniža 6,4 l/100 km.

CITROEN C4 PURETECH | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

To je tek malo viša potrošnja od modela s ručnim mjenjačem. Tko voli automatske mjenjače uživati će u radu Citroënovog automatika koji radi solidno brzo u modu D, ili u sekvencionalnom modu promjena stupnjeva prijenosa. Maksimalnih 197 km/h i 11,4 sekundi od 0-100 km/h sasvim su korektne performanse, a kad tome pridodamo uzorne vozne odlike i visoku razinu udobnosti, C4 se bez problema može nositi i s osjetno mlađom konkurencijom na tržištu.

CITROEN C4 PURETECH | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan
Tehničke karakteristike
Naziv vozila
motor 3 cilindra, turbo benzinski
obujam 1199 ccm
snaga 96 kW/130 KS pri 5500/min
moment 230 Nm pri 1750/min
mjenjač automatski, 6 stupnjeva
maks.brzina 197 km/h
0-100 km/h 11,4 s
potrošnja 4,4/6,2/5,1 l/100km
test 6,9 l/100km
emisija CO2 117 g/km
dimenzije 4329/1790/1489 mm
prtljažnik 408/1183 litre
masa 1250 kg
jamstvo 4 godine
cijena 153.930 kuna

Cijena testnog modela nije mala i iznosi 153.950 kn. Verzija s automatskim mjenjačem stoji 12.000 kn više od one s ručnim, a na serijskih 133.455 kuna za najbogatije opremljen model Shine još je imao metalik boju (5000 kuna), sustav za nadzor mrtvog kuta (7000 kn) i naplatke od lake legure Miami veličine 17 cola. Izvana gotovo neprimjetnim promjenama na C4, ali s više dostupne opreme i moderne tehnike Citroën odgovara na nove kompaktne modele, a s modernim motorima lakše će dočekati kraj proizvodnog vijeka i dolazak posve nove generacije.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.