Početna Auto 224 pregleda

SUV koji juri 290 km/h dok sjedala vibriraju u ritmu glazbe

FOTO: Land Rover

Za pogon je zadužen BMW-ov 4,4-litreni V8 motor koji razvija čak 635 KS i maksimalni okretni moment od 750 Nm

Iako u imenu ima riječ Sport, Range Rover Sport često nije imao previše veze sa sportskim karakteristikama. No to se ne može reći za ovu novu verziju. Range Rover Sport SV je najsnažniji serijski cestovni Land Roverov model ikada. 

Author: Land Rover foto: Land Rover

Za pogon je zadužen BMW-ov 4,4-litreni V8 motor koji razvija čak 635 KS i maksimalni okretni moment od 750 Nm (800 Nm uz Dynamic Launch Mode). Ubrzanje do 100 km/h traje samo 3,6 sekundi, a maksimalna brzina je 290 km/h. 

Author: Land Rover foto: Land Rover

No nije sve samo u snazi.  Land Rover je prilagodio ostatak automobila kako bi se što bolje nosio s V8 "monstrumom" i pružao veći užitak u vožnji. Najzanimljivija novost su opcionalni 23-inčni karbonski kotači. Ovo je prvi puta da se naplatci od ugljičnih vlakana koriste na nekom serijskom cestovnom automobilu. Uz njih SV nudi i prve karbonsko-keramičke kočnice na nekom svojem modelu. 

Author: Land Rover foto: Land Rover

Ušteda mase zbog toga je prilično velika. Kotači štede ukupno 36,5 kg, a karbonske kočnice 34 kg. Kad tome dodamo i standardni ​​karbonski poklopac motora ukupna ušteda mase iznosi 76 kg. Unatoč tome ukupna masa automobila je još uvijek ogromna - 2485 kilograma. 

Author: Land Rover foto: Land Rover

Land Rover je također osjetno modificirao upravljač, do za ovjes koji je kombinacija hidrauličnih amortizera i zračnih opruga podesivih po visini Land Rover tvrdi da je najsofisticiraniji u klasi. Za što više sportsku vožnju tu je i SV način vožnje kojim se pritiskom tipke podešavaju mape motora, prijenosa, ispuha i ovjesa te se udaljenost auta od podloge smanjuje za dodatnih 15 mm u odnosu na druge Range Rover Sport modele.

Author: Land Rover foto: Land Rover

Da bi i izgled bio u skladu s karakteristikama auto ima novi agresivni prednji odbojnik dok četverostruke ispušne cijevi straga jasno pokazuju o čemu se ovdje radi. I u unutrašnjosti ima detalja koji su specifični samo za SV, poput sportskih sjedala s karbonskom konstrukcijom i integriranim naslonima za glavu, keramičke ručice mjenjača, i osvijetljenih poluga za mijenjanje brzina iza upravljača. 

Author: Land Rover foto: Land Rover

Najzanimljiviji detalj u unutrašnjosti je takozvani Body and Soul Seat (BASS), koji analizira glazbene zapise koje reproducira Meridian Hi-Fi s 29 zvučnika i snage 1430 W i prenosi odgovarajuće vibracije kroz prednja sjedala kako bi vozača i putnika potpuno uronio u audio iskustvo. U pogledu audio iskustva ovaj auto ima još jednu posebnost. U audio sustav je ugrađeno šest pjesama posebno razvijenih za smanjenje tjeskobe ili povećanje budnosti.

Author: Land Rover foto: Land Rover

Ako ste nakon čitanja ovog teksta poželjeli imati ovaj auto morat ćemo vas razočarati, na njega će se trebati jako dugo čekati jer Land Rover je već rasprodao sve primjerke potpuno opremljene izvedbe SV Edition One predviđene za prvu godinu proizvodnje. Cijena za redovne modele bit će objavljena naknadno. 

Author: Land Rover foto: Land Rover

Za one koji se mogu zadovoljiti s nešto manje ambicioznim Range Roverom Sport tu su i druge nove izvedbe. P530 je dobio blagu hibridnu verziju BMW-ovog 4,4-litrenog V8, koji bi trebao malo poboljšati učinkovitost, iako je snaga od 530 KS nepromijenjena. P510 plug-in hibrid preimenovan je u P550e kako bi naziv odgovarao njegovoj novoj snazi koja je s 510 povećana an 530 KS zahvaljujući jačem elektromotoru. Ovaj auto do 100 km/h sada stiže za manje od pet sekundi. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.