Početna Auto 214 pregleda

Svjetska premijera: Po stazi smo vozili sportsku i brzu Insigniju GSi

1
Vidi galeriju 1/5
Svjetska premijera: Po stazi smo vozili sportsku i brzu Insigniju GSi Svjetska premijera: Po stazi smo vozili sportsku i brzu Insigniju GSi Svjetska premijera: Po stazi smo vozili sportsku i brzu Insigniju GSi Svjetska premijera: Po stazi smo vozili sportsku i brzu Insigniju GSi Svjetska premijera: Po stazi smo vozili sportsku i brzu Insigniju GSi

Opel je danas u Marseillu predstavio nasljednicu Insignije OPC, novu sportsku limuzinu koja odiše bogatom poviješću. Opel Insignia GSi istinski je 'sportaš' koji iz 2,0-litrenog turbomotora razvija 260 KS. ..

Novi Opel Insignia GSi sportska je limuzina za one koji žele nešto posebno i automobil koji je maksimalno zabavan na cestama svih vrsta. Podvozje s dinamičnim postavkama garantira visoku razinu držanja podloge, što u kombinaciji s pogonom na sve kotače putem posebnoga diferencijala Torque Vectoring osigurava sjajno iskustvo vožnje, ali i maksimalnu sigurnost.

1 | Author: Autostart foto: Autostart

Novim se 8-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom može rukovati i putem polugica na upravljaču. Veliki kromirani usisnici za zrak sprijeda te atraktivni stražnji spojler novoga Gsi-ja potpuno su usklađeni s njegovim performansama. Sjajna vozna svojstva zaslužuju i posebnu unutrašnjost. Sportska sjedala presvučena kožom (posebno izrađena za GSi), kožni sportski upravljač i aluminijske papučice daju točku na „i“.

1 | Author: Autostart foto: Autostart

Novi je GSi dinamički različit od agilne Insignije Grand Sport, a to potvrđuje i činnjenica da je nova Insignia GSi ostvarila brže vrijeme kruga na Nurburgringu od prethodne verzije OPC. Jedan od razloga je to što je GSi 160 kg lakši od usporedive Insignije OPC 2.8 V6 Turbo. Upravo ta kombinacija male mase – osobito kod prednje osovine – niskoga težišta, lakog upravljanja, velike snage u širokome rasponu okretaja i vrhunskoga držanja podloge čini GSi tako brzim.

1 | Author: Autostart foto: Autostart

Snažni 2,0-litreni turb benzinac ispucava 260 KS te razvija 400 Nm okretnoga momenta. Četverocilindrični agregat sparen je s posve novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Osim s dvolitrenim turbobenzinskim motorom, GSi će dolaziti i sa snažnim novim dizelskim motorom. Insignia GSi nastavlja dugu tradiciju Opelovih sportskih automobila. Cijene započinju od 316.644 kune za osnovni benzinac.

1 | Author: Autostart foto: Autostart

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.