Početna Auto 46 pregleda

Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h

LAMBO CENTENARIO
Vidi galeriju 1/16
Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h Talijanski bik do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi i juri više od 350 km/h

Veličanstveni Lambo napravljen je kao posveta osnivaču tvrtke Ferruciu Lamborghiniju. Svi su prodani i prije nego što su proizvedeni

Izrada posebnih edicijskih modela pokazala se jednom od najprofitabilnijih poslovnih odluka u Lamborghiniju. Nakon fantastičnih Reventona i Venena tradiciju nastavlja superatraktivni Centenario koji je napravljen u čast stote obljetnice rođenja osnivača tvrtke, Talijana Ferrucia Lamborghinija.

LAMBO CENTENARIO | Author: Lamborghini foto: Lamborghini

Utemeljen je na serijskome Aventadoru, no dizajnerski i tehnološki izmijenjen je do neprepoznatljivosti. Inovativan dizajn inspiriran je trkačim automobilima i svaki detalj ima ne samo estetsku nego i funkcionalnu vrijednost. Prednji spojler, bočni pragovi, stražnji difuzor... sve je napravljeno kako bi bio aerodinamički učinkovit. I stražnji se spojler izdiže i zakreće ovisno o brzini vozila.

LAMBO CENTENARIO | Author: Lamborghini foto: Lamborghini

Jedan od najboljih dijelova zasigurno je Centenariov motor. Radi se o klasičnome čistokrvnom benzinskom motoru s V konfiguracijom 12 cilindara. Obujam je 6,5 litara i sa 770 KS jedan je od najsnažnijih automobila s atmosferskim motorom. Snagu postiže na 8600 okretaja u minuti. Ona se prenosi pogonom na sve kotače, a novost je i sustav upravljanja na sve kotače, kako bi se poboljšale stabilnost i upravljivost. Masa je samo 1520 kilograma pa svaka konjska snaga nosi 1,97 kilograma. Povoljan omjer snage i mase najbolje dokazuju performanse - do 100 km/h stiže za 2,8 sekunda, a do 300 km/h za 23,5 sekunda. Jednako dojmljive su i mogućnosti kočenja, jer je dovoljno manje od 30 metara da se zaustavi s brzine od 100 km/h.

LAMBO CENTENARIO | Author: Lamborghini foto: Lamborghini

Lamborghini je najavio kako će proizvesti samo 20 primjeraka kupea i isto toliko otvorenih roadstera, a svih četrdeset unaprijed je rasprodano bogatim kolekcionarima po 1,75 milijuna eura. Kao i u ostalim posebnim edicijama za očekivati je kako će s godinama cijena Centenarija samo rasti.

LAMBO CENTENARIO | Author: Lamborghini foto: Lamborghini

STOTA GODINA

Osnivač Feruccio Lamborghini rođen je 28. travnja 1916. u regiji Emilia Romagna, nedaleko od današnjega sjedišta tvrtke u Sant Agathi Bologneze. Bogatstvo je stekao izrađujući traktore, a u automobilski biznis ušao je isključivo iz inata Enzu Ferrariju, čijim automobilima nije bio zadovoljan, baš kao ni uslugom servisiranja. Logotip bika izabrao je ne samo zbog vlastitoga horoskopskog znaka, nego i fascinacije tim snažnim životinjama. Nazivi mnogih auta, poput imena Miura, Countach i Diablo, preuzeti su od španjolskih borbenih bikova.

LAMBO CENTENARIO | Author: Lamborghini foto: Lamborghini

Ferrucio je preminuo 1993. u 76. godini. 

LAMBO CENTENARIO | Author: Lamborghini foto: Lamborghini

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.