Početna Auto 122 pregleda

Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa?

Insignia
Vidi galeriju 1/14
Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa? Vruća roba iz Frankfurta: Vozili smo novu Insigniju, kako vam se sviđa?

Upravo smo prisustvovali svjetskoj premijeri nove Opelove prestižne limuzine, Insignije Grand Sport...

Iako je iz američkog prešao u francusko vlasništvo, Opel je ostao pravi njemački auto, a njegova prestižna poslovna limuzina tehnološki je i dizajnerski dragulj inženjera iz Rüsselsheima. Dugoočekivanu Opelovu limuzinu imali smo prilike isprobati u okolici Frankfurta.

Insignia | Author: Auto start foto: Auto start

Velika svjetska prezentacija održana je na domaćem terenu, jer Opel je u suštini čistokrvni njemački automobil. Nova Insignia predstavljena je na netom završenome ženevskom salonu, a uz isprobanu limuzinsku verziju u Frankfurtu smo "samo vidjeli" i karavansku izvedbu Sports Tourer, čija se premijera očekuje uskoro. Oba automobila opremljena su s pregršt tehnologije, sigurnosnih sustava, a premium štih dodatno je naglašen izvrsnim IntelliLux LED Matrix svjetlima.

Insignia | Author: Auto start foto: Auto start

U ponudi motora također ima novosti. Početni benzinac je novorazvijeni 1,5 litrenii 'turbak' sa 140, odnosno 165 KS, a za željne brzine i snage tu je benzinski turbomotor s 2 litre i 260 KS. Turbodizeli su s obujmom 1,6 odnosno 2,0 litara, a njihova snaga kreće se od 136 do 175 KS. Dodatno je unaprijeđeno i podvozje, a vrh ponude je FlexRide tehnologija koja prilagođava amortizere, upravljanje, odaziv na gas, pa i promjene stupnja prijenosa u automatskih mjenjača.

Cijena nove Insginije u Hrvatskoj počinje sa 183.900 kuna, a prve isporuke očekuju se u narednim mjesecima.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.