Početna Magazin 8802 pregleda

Testirali smo novu Fiestu, najštedljivijeg benzinca u gradu

TEST Ford Fiesta
Vidi galeriju 1/9
Gradski auto, dvije riječi, Ford Fiesta Gradski auto, dvije riječi, Ford Fiesta Gradski auto, dvije riječi, Ford Fiesta Gradski auto, dvije riječi, Ford Fiesta Gradski auto, dvije riječi, Ford Fiesta Gradski auto, dvije riječi, Ford Fiesta Gradski auto, dvije riječi, Ford Fiesta Gradski auto, dvije riječi, Ford Fiesta Gradski auto, dvije riječi, Ford Fiesta

U ruke nam je došao jedan od najpopularnijih gradskih automobila ikada, kultna Ford Fiesta, koja u novoj sedmoj generaciji nudi još više

Maleni američki kompakt godinama je u samome vrhu svoje klase, s preko nekoliko milijuna prodanih primjeraka. Sedma generacija, predstavljena u Frankfurtu prošle godine, kompletno je redizajnirana izvana i iznutra te je ujedno postala i dimenzijama najveća Fiesta dosad. 

TEST Ford Fiesta | Author: Borna Filic/PIXSELL foto: Borna Filic/PIXSELL

S međuosovinskim razmakom 2493 milimetra te ukupnom dužinom nešto većom od četiri metra (4068 mm), Fordov mališan dobio je ponajviše na prostranosti, a ujedno i u vožnji koja je sada uglađenija, udobnija i ležernija, bez gubitka Fordovog tradicionalno dobrog osjećaja za volanom. 

TEST Ford Fiesta | Author: Borna Filic/PIXSELL foto: Borna Filic/PIXSELL

Ispod 'haube' nalazi se najveća zvijezda ovog automobila, a to je 1,0-litreni EcoBoost motor snage 100 'konja'. Posljednjih godina jedan od najnagrađivanijih motora na tržištu u ovoj verziji razvija i 170 Nm okretnoga momenta. Malo 'mišića' znači i malo potrošnje. Ona u gradu za ovaj auto iznosi 5 litara, štoviše, uspjeli smo ju 'dotjerati' i to 'mizernih' 4,8 litara, što je za benzinca i više nego pohvalno. Bravo Ford!

TEST Ford Fiesta | Author: Borna Filic/PIXSELL foto: Borna Filic/PIXSELL

Unutrašnjost je dizajnirana jednostavno i funkcionalno, sve što treba je ovdje i na dohvat ruke, jedino su nas malo zasmetali lošiji materijali na oblogima vrata, no osmijeh na lice odmah će vam vratiti veliki središnji zaslon na dodir, s funkcijama multimedije i Bluetootha.

TEST Ford Fiesta | Author: Borna Filic/PIXSELL foto: Borna Filic/PIXSELL

Na kraju, cijena ovog auta iznosi 109.491 kunu, što je po mome mišljenju sasvim prihvatljivo i puno manje nego što ova crvena Fiesta 1.0 EcoBoost s paketom opreme Groove+ zaista i nudi.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.