Početna Auto 68 pregleda

VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1

Mazda MX-5
Vidi galeriju 1/10
VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1 VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1 VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1 VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1 VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1 VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1 VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1 VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1 VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1 VIDEO: Mazda MX-5 G130 Revolution - bila i ostala broj 1

Težište je nisko, ležanje odlično, ukratko - 'igračka' za poželjeti...

Inačica sa 1.6-litrenim SkyActiv motorom sa 131 KS lakša je zamalo 100 kg nego prethodna iz treće generacije. Dizajneri su naporno radili kako bi napravili auto niži 10 mm, s međuosovinskim razmakom smanjenim za 15, a prevjesima za čak 45 mm. Sve to dalo mu je niže težište i još više okretnosti, u konačnici - još bolje ležanje u zavojima, poput pravoga gocarta. Klasični dvosjed u čijoj unutrašnjosti nema mjesta ni za koga drugoga osim vas i suvozača.

Zbog manje mase, samo 975 kg, nudi iznimne performanse. Do stotke stiže za 8,3 s, a najveća brzina je 208 km/h. Motor je nevjerojatno učinkovit, sa zamalo pravocrtnom krivuljom snage i rado se zavrti čak od 7500 okretaja u minuti. U vožnji imate dojam kako upravljate trkaćim autom, još bolje gocartom, a za atraktivan izgled zaslužena je još jedna u nizu inačica Mazdina Kodo dizajna. Upravljač je izravan i konkretan u rukama, kao u kartingu. Sjedi se nisko, zamalo na podu i jedini je probkem ući i izaći iz vozila.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.