Početna Novosti 485 pregleda

Kraj za ogromne 'bubrege'? BMW najavio promjenu dizajna

FOTO: BMW

Dizajnirat ćemo masku prema omjeru cjelokupnog vozila ili prema izražaju koji mu želimo dati", rekao je glavni dizajner BMW-a Adrian van Hooydonk

Dizajn novih modela BMW-a je posljednjih godina bio predmet mnogih rasprava. Mnogi ljubitelji ove marke smatrali su dizajnerski smjer bavarskog proizvođača, blago rečeno, kontroverznim a najveće primjedbe su išle na račun sve većih "bubrega" (BMW-ov tradicionalni oblik prednje maske) koji potpuno dominiraju prednjim dijelom automobila. 

To bi se uskoro moglo promijeniti, budući da glavni dizajner marke, Adrian van Hooydonk, kaže da će buduća BMW vozila imati "čišći izgled" i maske koje neće biti "trn u oku".

Author: bmw foto: bmw

U razgovoru za TopGear glavni dizajner proizvođača automobila, koji je  svojedobno radio pod vodstvom kontroverznog Chrisa Banglea kaže da tvrtka neće ignorirati "glasove" svojih kupaca.

“Smatramo da u našem poslu trebamo nastaviti dodavati nove elemente dizajnu, ne možemo stalno ponavljati ono što imamo. Ponekad moramo raditi nove stvari. Razlog za to je taj što također želimo biti uspješni i za 10 godina,” rekao je van Hooydonk.

Author: BMW foto: BMW

Dodao je da dizajnerski tim ima prilično jasnu predodžbu o tome što radi i da ne eksperimentiraju i izbacuju dizajne na tržište kako bi vidjeli što će proći,a što ne. "To je vrlo ciljan proces", rekao je.

Kada je u pitanju maska, šef dizajna misli da je marka do sada napravila sve, od okomite, vrlo uske, do široke i vrlo niske, tako da u osnovi može raditi što želi od sada pa nadalje, budući da ima mnogo nasljeđa koje podupire sve oblike "bubrega". Ipak, za očekivati je "čišći" dizajn, kaže van Hooydonk:

POTVRDIO ŠEF BMW ne odustaje (pre)velikih 'bubrega' i stalno će ih mijenjati

“Mislim da će u budućnosti naš dizajn biti "čišći" . Dizajnirat ćemo masku prema omjeru cjelokupnog vozila ili prema izražaju koji mu želimo dati", zaključio je van Hooydonk. 

Po svemu sudeći BMW će se u budućnosti odreći (pre)velikih bubrega koji su predmet mnogih kritika. Ipak prodajne brojke im zbog toga nisu patile. BMW je prošle godine ostvario ogroman profit te prodao 2,1 milijuna automobila, od kojih je čak 177.000 imalo M oznaku. Izgleda da ima i mnogo onih kojima veliki bubrezi nimalo ne smetaju. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.