Kineski brand Aiways je jedan od prvih koji je odlučio povući se s domaćeg tržišta i svoj fokus preseliti na Europu
Konkurencija na kineskom tržištu električnih automobila je ogoromna. Više od 130 marki tamo se bori za nakolonost kupaca pa sada ne ćudi da neke od njih više ne mogu izdržati taj pririsak. Kineski brand Aiways je jedan od prvih koji je odlučio povući se s domaćeg tržišta i svoj fokus preseliti na Europu.
Aiways već ima europsko sjedište u Njemačkoj, pa će upravo ta država biti u fokusu marke u bliskoj budućnosti, a usporedno će Aiways pokušati i proboj na ostala europska tržišta, tvrdi britanski Autocar. Ipak, u EUropu se seli samo prodaja, a nema planova da se isto dogodi i s proizvodnjom njihovih automobila. Modeli U5 i U6 će se nastaviti proizvoditi u Aziji i uvoziti u Europu zbog toga što Aiways smatra da je u europi konkurencija mnogo blaža nego u Kini.
Taj je potez djelomično povezan s planom Aiwaysa da tvrtku plasira na burzu kasnije ove godine, tvrdi Autocar. "Središte Aiwaysovih globalnih prodajnih operacija prebacit će se u Europu, točnije u Njemačku, nakon uvrštenja na burzu. Nema planova za ostanak na kineskom tržištu, zbog tamošnjeg snažnog pritiska na cijene i velike konkurencije ", rekao je izvor iz Aiwaysa za Autocar.
Aiways se prošle godine našao u financijskim problemima i bio je prisiljen prekinuti proizvodnju U5 i U6 u svojoj tvornici u kineskom gradu Shangrau, no sada bi se navodno proizvodnja trebala ponovo pokrenuti. Tvrtka također navodno radi na novom osnovnom crossover modelu koji bi imao niže cijene i bolje izglede za veću prodaju.
U izvješću Autocara se navodi da su među dugoročnim planovima ove tvrtke i širenje na Bliski istok, izrada vozila s volanom na desnoj strani za Ujedinjeno Kraljevstvo, pa čak i prodor na tržište SAD-a do 2030. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.