Početna Novosti 4162 pregleda

McLaren: Ne želimo elelktrični auto s 2000 KS. Svatko to može

FOTO: McLaren

Cilj McLarena je napraviti hiperautomobil s nultom emisijom štetnih plinova s ​​približno istom masom kao 750S, koji ima iznimno niskih 1,277 kg

McLaren, poput mnogih proizvođača superautomobila razmišlja o svojoj električnoj budućnosti, a prvi poputno električni auto ovoga proizvođača bi trebao stići do kraja desetljeća. Bit će to snažan hiperautomobil, no McLaren tvrdi da neće ići smjerom Rimca, Pininfarine, Lotusa i Tesle čiji hiperautomobili imaju ili će imati oko 2000 konjskih snaga. 

Izvršni direktor McLaren Automotivea Michael Leiters je u intervju ua britanski Autocar izjavio kako čisto električni nasljednik modela   P1 neće trebati ludu snagu jer inženjeri rade na smanjenju mase, koja je kod električnih superautomobila i hiperautomobila vrlo velika zbog baterija. 

Author: McLaren foto: McLaren

Ne želimo napraviti automobil koji je težak 2000 kg i ima 2000 KS. Svatko to može, a mi nećemo jer to nije u "DNK McLarena", izjavio je Leiters. 

Cilj McLarena je napraviti hiperautomobil s nultom emisijom štetnih plinova s ​​približno istom masom kao 750S, koji ima iznimno niskih 1,277 kg. Što god McLaren smislio, Leiters je rekao da će morati nadmašiti ekvivalentni ICE model u smislu snage, performansi i upravljanja. Zanima nas kako sve to McLaren misli izvesti, sada se čini praktično nemoguće, no do kraja desetljeća ima još vremena da se "dogode" neke nove tehnologije. 

PREMIEJRA 750S - najsnažniji i najlakši serijski cestovni McLaren ikada

Električni hiperautomobili trenutno imaju baš ovakve specifikacije kakve je Leiters opisao, razvijaju oko 2000 KS i imaju oko 2000 kilograma. Trenutni rekorder je Rimac Nevera koja ima 1914 KS i masu od 2150 kg. Mehanički srodni Pininfarina Battista ima jednaku snagu i nešto manju masu od 2063 kg, dok je buduća Lotus Evija najavljena s 2039 KS i 1680 kg. Porsche nije objavio sve detalje o Mission X, ali je najavio da  ima omjer snage i težine 1:1.

McLaren ne žuri s uvođenjem potpuno električne zamjene za P1 jer su interne studije pokazale da kupci još ne traže električne aute. Leiters tvrdio da popularnost modela 750S pokazuje da su benzinski motori još uvijek traženi svijetu superautomobila.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.