Početna Novosti 167 pregleda

Novi Bugatti stiže ove godine. Hoće li imati tehnologiju Rimca?

FOTO: Luka Stanzl/Pixsell

Sigurno je da se budući Bugatti neće oslanjati samo na benzinski motor, već će imati hibridni pogon

Bugatti je jedan od najekskluzivnijih, ako ne i najekskluzivniji proizvođač na svijetu. Ako izuzmemo razne derivate tvrtka sa sjedištem u Molsheimu predstavila je samo dva modela u posljednjih 20 godina. Bili su to Veyron 2005. i Chiron 2016. godine. Ove godine konačno ćemo dobiti novi Bugatti i to uz pomoć našeg Rimca. 

Na društvenim mrežama i na forumima kruže razne glasine o tome kakav će novi Bugatti pogon imati, no Bugatti za sada ne želi komentirati ništa o tome. Međutim, Nicole Auger, šefica komunikacija Bugattija, je za Motor1 otkrila da će novi automobil biti predstavljen negdje sredinom godine.

Author: Bugatti foto: Bugatti

Nagađa se da bi novi Bugatti trebao koristiti tehnologiju Rimca, no to ne znači da će postati električni auto. Još ranije je potvrđeno da će i dalje imati motor s unutarnjim izgaranjem, ali to neće biti dosadašnji W16. 8,0-litreno quad-turbo čudovište ide u mirovinu, a Mistral Roadster (slika iznad) i Bolide bit će posljednji modeli koji koriste ovaj motor. 

Oko novog pogona postoje proturječna izvješća. Neki čak tvrde da će Bugatti imati 8,3-litreni atmosferski V16 motor koji je razvio Cosworth, što je teško za vjerovati, dok drugi nagađaju da će to biti manji motor, poput V12 iz Lamborghinija Revuelta ili čak VW-ov V8. No mnogo je vjerojatnije da će se raditi potpuno novom motoru. Bilo kako bilo, sigurno je da se budući Bugatti neće oslanjati samo na benzinski motor, već će imati hibridni pogon. 

Author: Luka Stanzl/Pixsell foto: Luka Stanzl/Pixsell

Prethodno Mate Rimac rekao da će nas nasljednik Chirona "oduševiti". Za Auto Express Rimac je u prosincu 2022. godine najavio da će budući model imati hibridni pogon u kombinaciji s "potpuno ludim" benzinskim motorom i da će šokirati svijet specifikacijama tog motora kad ge predstave iduće godine. Hrvatski poduzetnik je tada najavio da novi Bugatti neće imati nikakve veze s dosadašnjim modelima. "To je potpuno novi model, ne uzimamo ni jedan dio od dosadašnjih modela, ni od Chirona, ni od  Nevere. Sve će biti potpuno novo", izjavio je Rimac.  Naglasio je i da će razlike između novog Bugattija i Nevere biti vrlo velike. One neće biti samo u pogonu, rekao je Rimac: "Bugatti više pristaje na parkiralište neke opere nego da na njemačkoj autocesti juri 400 km/h. Uz tvrtku Rimac želimo da novi model bude potpuno nenormalan, lud, napredan. "

Author: Zvonimir Barišin/PIXSELL foto: Zvonimir Barišin/PIXSELL

 Bivši Bugattijev direktor dizajna Achim Anscheidt rekao je prošle godine da će automobil biti "još nevjerojatniji" od Mistrala.

"Bit će nevjerojatan u smislu proporcija, inženjeringa, inovacije i neočekivanosti. Ljudi će potpuno oduševiti ljude i pravo je zadovoljstvo raditi na njemu", rekao je tada Anscheidt. 

Bugatti na novom modelu radi od 2021. godine, a dizajnirao ga je upravo Anscheidt, koji se povukao prošle godine nakon gotovo dva desetljeća na čelu Bugattijevog dizajnerskog odjela. Frank Heyl je sada odgovoran za izgled budućih vozila i moguće je da to znači i neke intervencije u izgled novog Bugattija. 

Dok je Chiron u osnovi bio temeljito revidirani Veyron, novi Bugatti navodno ima novu platformu. Prema glasinama, automobil bi mogao biti još ekskluzivniji od svojih prethodnika, od kojih je Chiron proizveden u nakladi od 500 primjeraka, a Veyron u nakladi od 450 primjeraka. Kako je Mate Rimac objavio na Instagramu, novi model već je određenim ljudima prikazan iza zatvorenih vrata u studenom 2023. godine.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mate Rimac (@materimac)

Ta pretpremijera je održana tijekom sastanka s partnerima tvrtke u uredu u Berlinu. Zanimljivo je da su tada u tajnosti prikazana čak  dva automobila, iako je svjetska premijera tek za nekoliko mjeseci. Očito je Bugatti već gotovo potpuno spreman za novi model koji bi u prodaju trebao stići tek 2026. godine. 

 

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • luigi88

    Kakvo bacanje para u vjetar , proizvodit najbrze aute na svijetu.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.