Početna Novosti 1578 pregleda

Stiže Renault 5: Ovo su prvi detalji o novom modelu

FOTO: Renault

Trenutno se testiraju prvi prototipovi, navodi Renault, a premijera se očekuje za iduću godinu

Nakon što je Renault pompozno najavio modernu reinkarnaciju slavne petice, a javnost jako dobro reagirala na tu vijest nismo mnogo čuli o tome kako napreduje projekt. Sada se to promijenilo i Renault je objavio mnoge tehničke detalje budućeg automobila.

Author: Renault foto: Renault

Kao što se od ranije zna, nova "Petica" se temelji na novoj platformi CMF-B-EV. Kratica CMF je kratica za Common Modular Family, B za segment malih automobila i EV, naravno, za električna vozila. Prema Renaultu, radi se o "100 posto električnoj platformi". No budući da bi nova platforma trebala biti "najkonkurentnija u svom segmentu", preuzima 70 posto dijelova s ​​platforme motora s unutarnjim izgaranjem CMF-B, koja se uglavnom koristi u Cliju i Capturu. U usporedbi s platformom Renaulta Zoea, platforma CMF-B EV smanjuje troškove proizvodnje za oko 30 posto.

Author: Renault foto: Renault

Razmak između kotača i međuosovinski razmak mogu se prilagoditi različitim tipovima karoserije. Optimizirana šasija ima složenu stražnju multilink osovinu, koja se inače koristi samo u višim segmentima. To bi automobil trebalo učiniti posebno zabavnim za vožnju.
Kao i Zoe, električni R5 također ima pogon na prednje kotače – vidljivo je to iz slika koje je objavio Renault. Kao u modelima Zoe i Megane E-Tech Electric, elektromotor je sinkroni. Pogon je ukupno lakši od onoga u Zoeu oko 20 kilograma. 

Author: Renault foto: Renault

Nova baterija više ne sadrži dvanaest modula kao u Zoeu, već samo četiri velika modula. Time se pojednostavljuje arhitektura i smanjuje težina za 15 kilograma u usporedbi s baterijom Zoea. Osim toga, baterija nudi više kapaciteta za pohranu u manjem volumenu. Također povećava krutost konstrukcije čitavog auta. 

Author: Renault foto: Renault

Trenutno se testiraju prvi prototipovi, navodi Renault, a premijera se očekuje za iduću godinu. Testovi se provode na snijegu i ledu te na velikoj hladnoći u Arvidsjauru u sjevernoj Švedskoj te u U Renaultovim ispitnim centrima u Francuskoj. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.