Početna Off 18 pregleda

Američki monstrum za one kojima je Veyron previše pitom

HENNESSEY VENOM GT
Vidi galeriju 1/4
Američki monstrum za one kojima je Veyron previše pitom Američki monstrum za one kojima je Veyron previše pitom Američki monstrum za one kojima je Veyron previše pitom Američki monstrum za one kojima je Veyron previše pitom

Cestovni automobili teško mogu biti brži od ovog. Sve od starta, međuubrzanja, maksimalne brzine, držanja ceste i izgleda, na ovom automobilu definitivno spada u kategoriju fascinantnog

Venom GT je samoproglašeno remek-djelo Johna Hennesseya. Ručno rađeni superautomobil drži svjetski brzinski rekord za sportske automobile s dva sjedala postigavši najveću brzinu od 435 km/h, i drži Guinnessov svjetski rekord za ubrzanje od 0-300 km/h, s vremenom od 13,63 sekunde. S aluminijskom šasijom, karoserijom od ugljičnih vlakana, te 7,0-litrenim twin-turbom V8 napucanim na 1244  konja i 1155 Nm okretnog momenta, koji se prenosi na kotače putem ručnog šest-brzinskog Ricardo mjenjača, Hennessey Venom GT je automobil za one kojima je Veyron "malo previše pitom." I Teksaški tuner ima jedan za prodaju. Za 1,4 milijuna dolara možete imati automobil koji će vjerojatno uništiti bilo koji automobil na cesti pri ubrzanju od 80 do preko 400 km/h. A s 0-100 km/h vremenom od 2,7 sekundi, također je u samom vrhu.

Pitanje glasi, biste li radije platili 1,6 milijuna dolara za La Ferrari ili uštedjeli i kupili ovo remek-djelo?

Komentari 0

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • morenocro

    Novinari vi ste deb......!! La Ferrari je isto remek dijelo!!!

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.