Početna Off 63 pregleda

Morali prepoloviti Ferrari F50 kako bi promijenili spojku

1

Radi promjene kvačila legendarni Ferrari doslovno mora biti rastavljen u dva dijela...

Promjena spojke nikada nije jednostavan posao kada je riječ o superautomobilima sa središnje postavljenim motorom. Obično je potrebno izvaditi motor kako bi se odradio ovaj delikatan zahvat. No čini se kako su stvari još više komplicirane kada je riječ o Ferrariju F50, a u ovome kratkom timelapse videu možete vidjeti kako to izgleda. Ferrari F50 doslovno je morao biti prepolovljen kako bi se zamijelnila spojka.

Ferrari F50 plasiran je 1995. godine kao nasljednik legendarnoga F40, a u dvogodišnjoj proizvodnji iz tvornice je izašlo samo 349 primjeraka. Smatra se najpotcjenjenijim Ferrarijem svih vremena. Nikada nije dobio slavu koju je zaslužio jer se smatralo da nije dovoljno uzbudljiv u usporedbi sa svojim prethodnikom F40, u čiju je sjenu pao. Najznačajnija stvar na ovome superautomobilu je njegov 4,7-litreni motor V12 koji je prenesen iz Formule 1. Zbog toga je F50 jedan od automobila s najboljim zvukom ikad proizvedenim.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.