U jesen stiže temeljito obnovljeni Volkswagenov pick-up, a najveća je novost 3.0 TDI motor
Amarok je oduvijek slovio kao najprestižniji i najluksuzniji pick-up, a to je potvrđivao i cijenom većom nego u konkurenata. Pritisnut novopridošlom konkurencijom u klasi, poput novoga Nissana Navara, Toyote Hilux ili Mitsubishija L200, u Volkswagenu su odlučili ponovno ponuditi više, bolje i jače.
Dok svi pričaju o downsizingu i razvijaju motore sa sve manjim obujmom, Volkswagen je napravio suprotno. Motor 2.0 TDI dostupan sa 140 ili 180 KS, koji je dosad pokretao Amarok, zamijenjen je većim - 3.0 V6 TDI motorom. Bit će dostupan sa 160, 200 i 225 KS. U ponudi će biti tri izvedbe pogona - 4x2 pogon na stražnje kotače te 4MOTION s uključivim prednjim pogonom u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem te stalni pogon na sve kotače s Torsen diferencijalom i 8-brzinskim automatskim mjenjačem. Najsnažnija izvedba Amaroka razvija 550 Nm okretnoga momenta, postiže najveću brzinu 193 km/h, a do 100 km/h ubrzava za samo 7,9 sekundi. Sve to postiže trošeći prosječno 7,6 litara goriva, po tvorničkim podacima, a ispušta 199 g CO2/km.
Kako i priliči pravim pick-up modelima, Amarok ima čeličnu šasiju koja mu osim velike nosivosti omogućava i zavidne vozne značajke u terenskoj vožnji, poput svladavanja uspona, prolaska kroz vodu i slično. Osim blagih estetskih preinaka na vanjskome dijelu vozila, još značajnije su one u unutrašnjosti. Materijalima, dizajnom i opremom uvelike podsjeća na nove modele iz game, prije svih na Passat i Tiguan. Što u ponudi jednoga od tri paketa serijske opreme, što doplatom, bit će dostupni i moderni sigurnosni sustavi i ostala oprema dosad nezamisliva u ovakvoj vrsti auta. Novi Amarok na europsko pa tako i naše tržište stiže potkraj rujna, kao i dosad samo u izvedbi s dvostrukom kabinom. Podlijegat će plaćanju trošarine, ali s obzirom na smanjenu količinu CO2 konačna bi cijena mogla biti i manja od cijena dosadašnjih izvedbi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.