Početna 57 pregleda

UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca

Seat Ateca
Vidi galeriju 1/11
UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca UŽIVO IZ BARCELONE: Katalonija za veliki come back Španjolaca

Poprište promocije prvoga španjolskog kompaktnog SUV-a je Barcelona, idealno mjesto za veliki come back tvrtke koja pokušava uspjeti i napraviti nešto slično kao i Škoda u VW koncernu. Upravo vozimo prve kilometre crossoverom koji dijeli većinu komponenti s VW Tiguanom

Seat je u punome zamahu, a da je tako svjedoče i naša današnja iskustva s prvih vožnji Atece, modela koji većinu komponenti dijeli s Volkswagenom Tiguanom. Može li biti jednako dobra kao i uzoriti brat? Itekako, jer osim što posjeduje vrhunsku Volkswagenovu mehaniku, infotainment, motore, platformu, ovjes… ima i ono nešto. Ponajprije riječ je o dinamičnom i bitno drukčijem izgledu od zamorno dosadnih i unificiranih Volkswagena. Oni su, svi odreda, danas kao jaje jajetu slučni, a Ateca? Vrišti od razigranih detalja, posebna je i stoga ne samo zanimljiva, već i zavodljiva. Ateca bi nakon dugo vremena mogla biti Seatova uzdanica, predodređena za uspjeh i ravnopravno partnerstvo s već razvikanim Volkswagenom i Škodom.

Upravo smo napravili prve kilometre u Ateci, prvome Seatovu SUV-u. Prvi je od četiri modela španjolskoga proizvođača koji na tržište dolaze u sljedećih 18 mjeseci i možda najvažniji od svih ikada proizvedenih Seata. Postojeća konkurencija, ali i ona koja pristiže na tržište, dočekat će na nož, ali Ateca se ima čime boriti. Lijepa je, nalik na konceptni 20v20, unutrašnjost je praktična, a vozne su odlike uzorne. Izvedba s pogonom na sve kotače sposobna je i za zahtjevniju terensku vožnju. Dakako, takva će i više stajati od one s pogonom na samo prednje kotače. Većinu komponenti dijeli s bratskim Tiguanom no od njega je kraća 12 centimetara jer koristi skraćenu verziju Volkswagenove MQB platforme. Dostupna je s benzinskim 1.0 TSI motorom sa 115 KS te 1.4 TSI motorom sa 150 KS s ručnim ili DSG mjenjačem, a može imati i pogon na sve kotače. Od dizelskih motora u ponudi će biti 1.6 TDI sa 115 KS te 2.0 TDI sa 150 KS, također dostupan i s DSG mjenjačem te pogonom na sve kotače.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.