Ford Kuga, Proton Jebat i Nissan Pivo samo su neka od imena koja na internacionalnim tržištima zvuče dobro, no na hrvatsko-srpskom-bošnjačkom govornom području zvuče i prosto i šokantno i uvredljivo i nemaštovito i bizarno
I dok proizvođači nerijetko znaju promijeniti originalna imena nekih auta za specifično tržište, u slučaju Balkana to se nikada nije dogodilo.
Primjeri Volkswagena i Rolls Roycea idu u prilog tezi kako ispravan odabir imena olakšava prodaju i učvršćuje snagu brenda. Za razliku od njih, postoji i niz sasvim suprotnih, katkada ne samo bizarnih, već i katastrofalnih odabira imena.
Tako se dobiju riječi koje zapravo ništa ne znače, no itekako asociraju na često upotrebljavane imenice, pridjeve, oznake mjesta... Primjer za to je Auris, ali i imena nekih novijih marki automobila, recimo Lexus ili Acura. Među najzanimljivjim imenima su ona koja svojim modelima
daje Lamborghini. Diablo, Murcielago, Aventador. Ne, to nisu izmišljotine.
AMC Gremlin je izašao nekoliko godina prije filma, a Dodge Swinger je nastao u vrijeme kada je svinganje još uvijek bilo samo ples. Jedan od recentnih primjera promašenog imena je Lamborghini Reventon. Da, to je bio borbeni bik, no u 19. stoljeću. U 20. stoljeću to je španjolska riječ za puknutu gumu!
Brojni su slični primjeri i stoga ne čudi što mnogi proizvođači danas ovu važnu odluku prepuštaju računalima.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.