Nije ih lako voziti u gradu, univerzalni su i idu gdje god zamislite

Nije ih lako voziti u gradu, univerzalni su i idu gdje god zamislite
foto: Autoexpress

Robusni i veliki, pružaju osjećaj sigurnosti, za gradsku su vrevu i parkiranje nepraktični, ali ipak praktični i poprilično povoljni.

 

Pick Up

 

Iako posljednjih godina vozila ovoga tipa nisu na domaćemu tržištu doživjela zasluženu ekspanziju (unatoč neplaćanju PPMV-a u cijelosti ), pikapi su uvijek rado viđeni na hrvatskim cestama. Uglavnom goleme izvedenice između SUV-ova i istinskih terenaca, skupe su za održavanje, imaju u pravilu pogon na sve kotače (s reduktorima za vožnju izvan asfaltnih puteva) te su uglavnom pravi radni strojevi. Malo je ljudi kojima su ovi terenci potrebni i koji iz njih izvlače maksimum, a pružaju osjećaj sigurnosti i glomaznosti baš svakome.

Prvo mjesto zauzeo je i najprodavaniji - Nissan. Tako je Navara, prema mnogima, najbolji primjer kompromisa između svestranoga SUV-a i pravoga terenca, koji je spreman prevesti tisuće kilograma tereta po svakojakim cestama. Izbor uključuje najopremljenije izvedbe s najjačim agregatima. Naš prvi izbor nameće se sam po sebi. Nissan Navara oduševljava svojim mogućnostima na terenu, ali i udobnošću u vožnji po asfaltiranim prometnicama. Iako dizajn u ovih automobila nije na prvome mjestu, taj pikap izgleda moćno i atraktivno. Osnovna izvedba ovoga radnog automobila stoji 223.900 kuna, no za ono što nudi zauzvrat može se reći da vrijedi toga novca.

 

Pick Up  

 

Mitsubishijev radni terenac skriva se iza imena L 200. Zbog svoje dugogodišnje popularnosti smjestio se na drugo mjesto. Prednosti poput pouzdanosti i kvalitete oduvijek su bile vrlo dobro prihvaćene u kupaca. Početna izvedba stoji 202.900 kuna, a dobivate robustan i pouzdan terenac s tovarnim prostorom. 

 

Pick Up

 

Toyotin pogled na svijet radnih terenaca zove se Hilux. Iako je možda najrobusniji od svih, njegove  mane su cestovne performanse i oprema u unutrašnjosti. Krasi ga vrlo kompaktan ovjes koji izvancestovne prepreke svladava i zadaće obavlja besprijekorno. Osnovni model stoji povoljnih 166.900 kuna. 

 

Pick Up

 

Izvrstan je i Volswagen Amarok, u čiju kvalitetu i robusnost te moderne motore ne treba sumnjati. Iako za njega treba u osnovnoj verziji izbrojati punih 286.492 kuna, ljubitelji njemačkih vozila doći će na svoje. 

 

Pick-Up

 

Još će više, oni koji "obožavaju" zapadnjačka vozila, ostati zadivljeni novom Mercedesovom X-klasom, čija cijena u Hrvatskoj još nije definirala, a u Njemačkoj za njega treba "iskeširati" 37.300 eura.

 

Pick Up

 

Ako želite pouzdan i atraktivan pikap po prihvatljivoj cijeni, a niste ljubitelj velike japanske petorke, tu je Fiat Fullback koji u Hrvatskoj stoji 229.165 kuna, a napravljen je na bazi Mitsubishijeva aduta.

 

Pick Up

 

Amerikanizacija stiže na europsko tlo u vidu Fordova Rangera, za koji treba izdvojiti 193.225 kuna. 

 

Pick Up

 

Posljednji u ponudi ovih univerzalnih radnih "mašina" na hrvatskome tržištu je kvalitetni, izdržljivi, nimalo loš, a jeftini Isuzu D-Max, koji se može nabaviti za povoljnih 158.812 kuna.  

 

Pick Up

Komentari