Najbolji europski autosalon i ove je godine pun spektakularnih noviteta koji će pisati automobilsku povijest u godinama koje dolaze...
Salon u Ženevi svoje premijere izlaže od 6. ožujka, a uz glavne zvijezde Je nestrpljivo iščekivan i novi spektakularni model Rimca. Većina noviteta bila je već poznata prije otvorenja salona, samo neki auti skrivani su do posljednjega trenutka, no sve će biti jasno već sutra, kada počinje 88. ženevski autosalon.
Rimac Concept Two
Potpuno nova neman iz Sv. Nedelje
Jedna od najvećih zvijezda na skorašnjem salonu automobila u Ženevi ove će godine biti hrvatski auto, nasljednik Rimčeva Concepta Onea. Iz izjava koje su posljednjih godinu dana stizale iz Rimac automobila jasno je kako bi novi model mogao postati najimpresivniji i najbrži električni automobil na svijetu. Više detalja još uvijek nije poznato, a preostaje nam čekati sljedeći utorak, 6. ožujka, kada će se dogoditi i službeno predstavljanje modela Concept Two.
Peugeot 508
Konkurent Passatu, ali i Arteonu
Izgledom 508 jednostavno mami uzdahe. Unutrašnjost izgleda spektakularno, a uvelike je inspirirana onom iz modela 3008, pa njome dominira nova generacija i-Cockpita s digitalnim instrumentima i luksuznim detaljima dostojnim viših klasa. Vozne karakteristike trebale bi biti nemjerljivo bolje zbog poputno nove platforme, novog ovjesa i mase koja je smanjena oko 70 kilograma. Osnovni motor je novi 1,5-litreni dizelaš sa 130 KS, ostali dizelski motori imaju 160 i 180 KS, a benzinci 180 i 225 KS. Prodaja započinje kasnije tijekom ove godine, točan datum se ne zna, kao ni cijena.
Hyundai Santa Fe
Impresivni, najbolji Hyundai u povijesti
Dizajn je evidentno “posuđen” od uspješne Kone, a najavljuje se napredan premium automobil s rekordnom ponudom prostora u klasi. Dugačak je 477 centimetara te donosi zasada najopsežniji popis sustava za pomoć u vožnji, ugrađenih u jedan Hyundai.
Porsche 911 GT3 RS
Auto za prave znalce, brži od mnogo jačih
Redizajnirani GT3 RS iz atmosferskoga šesterocilindričnog motora boxer razvija nevjerojatnih 520 KS, a motor se vrti do 9000 o/min. Ubrzanje do 100 km/h traje samo 3,2 sekunde, a krajnja brzina auta
je 312 km/h.
KIA Ceed
Nastavak korejske ofenzive na Europu
Na Ceedu je novo čak i ime. Više nije cee’d već jednostavno − Ceed. Dizajniran je i razvijen u Njemačkoj, a proizvodit će se u Slovačkoj. Dinamičnom izgledu pridonose i dimenzije, širi je i niži od prethodnika. Unutrašnjost donosi više ergonomije i osjetno kvalitetnije materijale, a i prostranija je. Osnovni motor i dalje ostaje 100 KS snažan atmosferski 1,4 benzinac, a tu su i benzinci sa 120 i 140 KS. Dizelski motori 1,6 imaju 115 i 136 KS.
Ferrari 488 Pista
Jedan od najbržih Ferrarija u povijesti
Novi 488 Pista nasljednik je modela 458 Speciale i sa 720 “turbo-konja” najsnažniji V8 Ferrari u povijesti. Težak je samo 1280 kilograma, ima vrhunsku aerodinamiku i ovjes i pretpostavlja se da će na stazi možda biti najbrži Ferrari ikada. Ubrzanje do 100 km/h traje 2,9 sekundi, a maksimalna brzina je veća od 340 km/h
Mercedes-Benz A-klasa
Auto ima čak i umjetnu inteligenciju
Nova A-klasa jedan je od najnaprednijih Mercedesa, a među drugim premium modelima iz kompaktne klase uvjerljivo je najbolji auto. Izvana je dizajn poputno nov, ali prepoznatljiv, a unutra dominiraju dva spojena velika zaslona koji se protežu kroz polovicu auta. U Hrvatsku stiže u svibnju, a cijena se još ne zna.
Berlingo, Rifter i Combo
Trojac iz Citroëna, Peugeota i Opela
Berlingo, začetnik klase multifunkcijskih automobila, u novoj je generaciji neprepoznatljiv. Dizajn je u potpunosti posuđen od C3 Aircrossa, a auto nalikuje na SUV. Njegov brat blizanac, Peugeot Partner, u novoj se generaciji zove Rifter. A ovome dvojcu odsad se pridružio i Combo i s njima dijeli većinu komponenti, platforme i motore. Berlingo će imati izvedbe duge 4,4 i 4,75 metara, s pet ili sedam sjedala. U prtljažnik stane 775 litara.
Hyundai Kona EV
Korejski elektroadut sa skoro 500 km autonomije
Hyundai je za Ženevu pripremio pravu elektirčnu poslasticu. Riječ je o Koni EV, koja dolazi u dvije baterijske verzija. Osnovni model moći će s jednim punjenjem prevaliti do 300 kilometara, dok će opcijski biti dostupna i snažnija verzija, koja će nuditi do 470 kilometara vožnje s jednim punjenjem baterija. Konu EV pokretat će elektromotor snage 135 ili 200 konja te će do stotke ubrzavati 9,3, odnosno 7,6 sekundi. CIjena će se kretati oko 30 tisuća eura za europsko tržište.
Mercedes-Benz AMG GT
Konkurencija Panameri
S četiri vrata bit će izravan konkurent Porscheu Panameri i Audiju A7, a ispod poklopca motora skrivat će 4,0-litreni V8 s preko 600 KS. Ujedno je ovo treći sportski automobil koji je AMG razvio samostalno. Više informacija saznat ćemo sutra, 6. ožujka, kada je zakazana premijera i ovog auta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.