Početna Tech 648 pregleda

Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona

1
Vidi galeriju 1/21
Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona Rimac C_Two: Evo koja se tehnologija krije ispod karbona

Prava "elektrobomba" jučer je odjeknula Ženevom. Rimčev novi hiperauto uvjerljivo je bio najveća senzacija sajma, a pogotovo nakon što su objavljene njegove nestvarne performanse. Prvi otkrivamo što je zapravo ispod atraktivne vanjštine...

Ubrzanje do "stotke" u 1,97 sekundi, najveća snaga 1914 "konja", okretni moment 2300 Nm... Sve ovo napravio je tim Rimac Automobila i sve to u Svetoj Nedelji pokraj Samobora.

1 | Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Cijeli automobil je napravljen "iz nule". Šasija je potpuno izrađena iz karbonskih vlakana, ovjes je moguće softverski kontrolirati, tu je i revolucionarni sustav Torque Vectoring. Popis ide u nedogled. Novi uradak Mate Rimca izvana izgleda vrlo moćno. Agresivno i brzo, no prava se "istina" krije ispod silnoga karbona. U Rimcu navode kako je novi C_Two, osim što je kolosalno snažan, uzbudljiv i iznutra. Interijer novoga Rimčeva auta opremljen je trima zaslonima TFT, koji prema potrebi prikazuju apsolutno sve informacije o trenutačnom stanju automobila.

1 | Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Također, u unutrašnjosti se ističe nekoliko prekidača koji upotpunjuju suradnju između moderne digitalne tehnologije i klasičnih gumba. U kokpitu tako vozač u stvarnome vremenu može pratiti telemetriju i stanje vozila, koje se naknadno može "downloadati" na smartphone ili prijenosno računalo.

1 | Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Kao jednu od glavnih novih funkcija Mate Rimac je izdvojio tzv. sustav Driving Coach. To je konfiguracija automobila i sučelja, koja vozaču poboljšava iskustvo vožnje po trkaćim stazama. Naime, taj sustav vozaču jasnim i preciznim audiovizualnim sugestijama na zaslonima "pomaže" u lakšemu savladavanju staze, najboljih točaka kočenja i idealnih putanja.

1 | Author: YouTube foto: YouTube

Reklo bi se, nešto nalik na videoigrice, no s uzbuđenjem iz stvarnog svijeta. Ista ta tehnologija vozaču pruža sigurnosni sustav nazvan ADAS (Advanced Driver Assistance System) u vožnji prometnicama. Uz pomoć raznih skenera, lasera i kamera Rimčev C_Two predviđa rizike na cesti, automatski koči i izbjegava sudare. Usto, C2 opremljen je i sustavima praćenja mrtvoga kuta i prometnih traka, kao i adaptivnim tempomatom s mogućnošću autonomne vožnje.

1 | Author: YouTube foto: YouTube

Svi ovi sustavi omogućeni su suradnjom s tvrtkom Nvidia, koja je Rimčev hiperauto opremila svim mogućim hardverom. No, C2 je u suštini pravi "vozački auto", spreman da za vožnje usreći svakoga, od iskusnih trkača do najvećih amatera. U Rimcu navode kako kupnja ovog automobila nije samo kupnja proizvoda, objekta, nego i ulazak u obitelj Rimac Automobila. Svaki od 150 primjeraka moguće je potpuno prilagoditi željama kupca te je tvornica spremna učiniti sve kako bi C_Two bio potpuno individualan i prilagođen budućemu vlasniku.

1 | Author: YouTube foto: YouTube

Sve nas je zanimalo kako izgleda i koliko brzo ovaj hrvatski stroj može ići, no ono što je zaslužno za zastrašujuće performanse krije se ispod lijepog i uglancanog odijela modela C_Two. Automobil ima 4 elektromotora, za svaki kotač po jedan, što mu ujedno omogućava pogon na sva četiri kotača. Motori zajedno razvijaju ukupno 1914 konjskih snaga, što Rimčevu automobilu omogućava nevjerojatno ubrzanje do 100 km/h u 1,95 sekunde i krajnju brzinu 412 km/h.

1 | Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Poboljšane su i baterije koje sada omogućavaju ovom automobilu autonomiju 650 kilometara, a napravljene su iz litija, nikla i magnezija, s nevjerojatnih 6900 ćelija, naponom 720 Volta i kapacitetom 120 kWh te pomalo nevjerojatnom snagom 1,4 MW. Sustav hlađenja sastoji se od 7 rashlađivača koji uz pomoć najsofisticiranije posebne tekućine ne dozvoljavaju pregrijavanje komponenti potrebnih za pokretanje ovog hiperautomobila. Za prijenos snage na kotače služi potpuno elektronički diferencijal.

1 | Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Poboljšan je i kočni sustav koji sada može za kočenja regenerirati snagu do čak 150 kW, a automobil zaustavljaju karbonsko-keramičke kočnice Brembo s promjerom 390 mm. Osim za bolje prianjanje na podlozi, zadnji automatski podesiv "spojler" služi i za zaustavljanje. Mijenjanjem svoga položaj za kočenja omogućava potpuno zračno kočenje koje rezultira bržim zaustavljanjem i jednostavnijim manevriranjem kroza zavoje, ali i ukupnu stabilnost vozila. Zbog velike težine baterija kompletna je šasija kao i struktura načinjena iz karbona, a na nekim mjestima stavljeni su dijelovi aluminija kako bi bila čvršća ako dođe do prometne nesreće.

1 | Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.