Početna Magazin 2970 pregleda

Zarada na rabljenim klasicima i do 100.000 kuna

230 C

Na starim autima da se profitirati, a najunosnija je investicija u 3,5 desetljeća staru Zastavu 900, koja se u nas može nabaviti za 12, a u Italiji prodati za 90 tisuća kuna

 

Spretni preprodavači znaju kupiti vozilo, malo ga dotjerati i na njemu dobro profitirati. No, zaraditi na autu moguće je i na puno 'elegantniji' način - kupovinom i prodajom automobila čija vrijednost raste. Vjerovali ili ne, ali takvih na tržištu rabljenih u nas nije malo. Klasični auti najbolja su alternativna investicija, bolja i od zlata. Današnje tržište ima 20 puta više kupaca nego automobila. Prošlih je godina cijena klasičnih auta postupno rasla, a mi donosimo 10 najunosnijih 'starovremenaca'.

 

1. Zastava 900 AK

CIJENA U HRVATSKOJ 12.000 kn

NAJVEĆA CIJENA U SVIJETU 90.000 kn 

Prethodnik Fiata Scudo u Italiji se proizvodio od 1976. do 1985. Zastavina izvedba imala je AK u nazivu, pokretao ju je motor s obujmom 900 cm3 i s 35 KS, a u Hrvatskoj ih je preostalo nekoliko.

1 | Author: otk ivanić grad foto: otk ivanić grad

 

2. GAZ-69A

CIJENA U HRVATSKOJ 20.000 kn

NAJVEĆA CIJENA U SVIJETU 70.000 kn

Lako terensko vozilo Crvene armije nastalo je kao sovjetska zamjena za američki Jeep. Između 1954. i 1972. proizvedeno je 600.000 primjeraka. U Hhrvatskoj se prodaje model A, što znači da je riječ o modelu s dva para vrata.

2 | Author: Wikipedia foto: Wikipedia

 

3. Zastava AR51

CIJENA U HRVATSKOJ 11.900 kn

NAJVEĆA CIJENA U SVIJETU 50.000 kn

Fiat je 1951. godine konstruirao punokrvni terenac Campagnola AR51, po uzoru na američki Jeep, za obranu Europe od komunista. U oglasniku smo pronašli jednu Zastavu AR51, proizvedenu davne 1970....

3 | Author: suggest-keywords.com foto: suggest-keywords.com

Ferrari 250 GTO prodan za rekordnih 41,6 milijuna eura NA AUKCIJI Rekorderi: Ovo je deset najskuplje prodanih auta u povijesti

 

4. Zastava 125 PZ

CIJENA U HRVATSKOJ 7500 kn

CIJENA U SVIJETU 50.000 kn

Veliku obiteljsku limuzinu proizvodio je Fiat od 1967. do 1972., a zaostala komunstička Poljska do 1991. Proizvodio se i u Jugoslaviji gdje je nosio nadimak 'Pezejac' i bio rezerviran za partijske funkcionare. 

4 | Author: topworldauto.com foto: topworldauto.com

 

5. Volvo 850 T5-R

CIJENA U HRVATSKOJ 40.000 kn

NAJVEĆA CIJENA U SVIJETU 140.000 kn

Model je kojim je Volvo okrenuo novu stranicu u povijesti. Imao je osuvremenjen dizajn, bogatu opremu i 2,5-litreni turbak s 253 KS, a do stotke je stizao za 7,2 sekundi. U prodaji je bio od 1992. do 1997., pa ga se i danas može naći u Hrvatskoj.

850 T-5R | Author: Volvo foto: Volvo

 

6. Lada Niva

CIJENA U HRVATSKOJ 18.000 kn

NAJVEĆA CIJENA U SVIJETU 40.000 kn

Lada Njiva, kako glasi hrvatski prijevod ruske riječi Niva, nastala je 1977. kao Renault 5 na šasiji Land Rovera, a poznata je po izvanrednim terenskim mogućnostima i neuništivim benzinskim 1,6 i 1,7 motorima. 

Lada Niva | Author: Pinterest foto: Pinterest

 

7. Renault 5 Alpine Turbo

CIJENA U HRVATSKOJ 20.000 kn

NAJVEĆA CIJENA U SVIJETU 100.000 kn

Prvi europski hot-hatch neprestano je usavršavan kako bi ostao na vrhu brzo rastuće niše koju je stvorio. Verzija Alpina Turbo nastala je 1982. i imala moćnih 114 KS. Danas je izuzetno rijedak - samo jedan primjerak dostupan je u Hrvatskoj. 

Alpine Turbo | Author: Pinterest foto: Pinterest

 

8. Renault Gordini

CIJENA U HRVATSKOJ 15.000 kn

NAJVEĆA CIJENA U SVIJETU 30.000 kn

Ekonomična obiteljska limuzina nastala 1956. proizvedena je u 2,2 milijuna primjeraka. Rijetka je u Hrvatskoj, pogotovo u verziji Gordini te puno veću cijenu postiže na inozemnim tržištima.

Gordini | Author: MOMENTcar foto: MOMENTcar

 

9. Mercedes 230 C

CIJENA U HRVATSKOJ 25.000 kn

NAJVEĆA CIJENA U SVIJETU 80.000 kn

Ovaj 'bauštelski' klasik najčešće je izazivao zavist susjeda kao limuzina, a coupe je gotovo nepoznat. Proizveden je u 18.675 primjeraka, a jedna inačica 230 C sa 111 KS hara i hrvatskim cestama.

230 C | Author: CC Garage foto: CC Garage

 

10. Fiat 126 P

CIJENA U HRVATSKOJ 7500 kn

NAJVEĆA CIJENA U SVIJETU 30.000 kn

Popularna Peglica u Jugoslaviji je bila prizor čest koliko je to danas Opel Astra. Model nastao kao nasljednik Fiata 500 stilski je sljednik 'geometrijske' 127-ice. Motor i pogon straga te samo 580 kg mase zvuče kao olakšani Elfer, ali 23 KS znače da do 100 km/h stiže za 42,3 sekunde. Prava je rijetkost u Hrvatskoj, pogotovo modeli koji su proizvedeni u Jugoslaviji, a bilo je i takvih.

126P | Author: Wikimedia Commons foto: Wikimedia Commons

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.