Početna Novosti 60 pregleda

Mazda ima najnižu potrošnju game vozila u SAD-u

Mazda
Vidi galeriju 1/2
Mazda ima najnižu potrošnju game vozila u SAD-u Mazda ima najnižu potrošnju game vozila u SAD-u

Mazda ima najnižu potrošnju game vozila u SAD-u - Mazda na vrhu EPA ljestvice već treću godinu za redom. Mazdina SKYACTIV tehnologija pruža najnižu stvarnu potrošnju goriva u SAD-u

Prema izvještaju o trendovima potrošnje goriva za laka vozila agencije EPA (Environmental Protection Agency), Mazdini automobili ponovno su najučinkovitiji u SAD-u. Japanska marka našla se na vrhu liste proizvođača za modelsku godinu 2014., što joj je treće uzastopno prvo mjesto, a prema preliminarnim brojkama agencije EPA također je vodeća za modelsku godinu 2015. Prosječna prilagođena potrošnja goriva (kombinirani ciklus) za sve Mazde modelske godine 2014. prodane u SAD-u bila je 8,0 l/100 km, što predstavlja poboljšanje od gotovo 5% u odnosu 2013. godinu, s emisijom CO2 od 188 g/km, što je 9% niže.

Za usporedbu, ukupni prosjek za tržište SAD-a je 9,7 l/100 km i 227 g/km. Prilagođene EPA vrijednosti odražavaju potrošnju goriva i emisiju CO2 mnogo bliže stvarnim uvjetima vožnje od NEDC vrijednosti koje se koriste u Europi. Ovaj se uspjeh u velikoj mjeri može pripisati Mazdinoj SKYACTIV tehnologiji.

Mazda | Author: Mazda foto: Mazda

Rezultati agencije EPA također odražavaju strategiju tvrtke prema optimizaciji unutarnjeg izgaranja, prije svega u njenim atmosferski punjenim SKYACTIV-G benzinskim motorima. U ime beskompromisne učinkovitosti u stvarnim uvjetima vožnje, Mazda se suprotstavila prevladavajućem trendu autoindustrije prema 'downsizingu' (smanjenju zapremnine) i turbo-prednabijanju te ponovno postigla prvo mjesto, unatoč tome što u ponudi nema ni hibridnih, niti električnih vozila, kao ni iznimno učinkovitih SKYACTIV-D dizelskih motora, koji se ne prodaju u Sjevernoj Americi.

Sa svojom aktualnom generacijom SKAYACTIV motora, japanski je proizvođač uspio podići ukupnu učinkovitost svoje game automobila za više od 30% u odnosu na 2008. godinu. Mazda nastoji postići podjednako poboljšanje sa svojom sljedećom SKYACTIV generacijom.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.