Početna Novosti 676 pregleda

Nova Laguna po staroj cijeni i jeftinija od njemačke konkurencije

RENAULT LAGUNA

Četvrta generacija Renault Lagune u prodaju kreće krajem 2015., a privlači dizajnom, prostranim interijerom i bogatom opremom, a cijena joj mora biti niža od njemačkih limuzina

Na salonu automobila u Frankfurtu, koji će se održati u rujnu 2015., Renault će predstaviti novu, četvrtu Lagunu. Odmah nakon premijere trebala bi započeti i prodaja. Nova Laguna biti će pet metara duga limuzina i trebala bi zapravo objediniti dva današnja postojeća Renaultova modela; Lagunu i neuspješni Latitude. Sličan je to rukopis koji je Peugeot ispisao s novom 508-icom koji je postao zamjenom za modele 407 i 607. Laguna će biti osovljena na platformi CMF-C/D, koja se koristi i za novi Espace. Sve to dovoljno govori o ozbiljnosti projekta, a jednako tako i o proporcijama francuske limuzine srednje klase.

Službenih informacija iz Renaulta još nema, no izvjesno je kako će Lagunu pokretati snažniji motori iz grupacije. Početni dCi imat će 130 KS, a najsnažniji TCE benzinac 200 KS. Osim atraktivnog dizajna, pod palicom dizajnera Laurensa Van der Ackea i s prepoznatljivim Renaultovim licem, Laguna će se dičiti i s bogatim paketima opreme. Između ostalog, posjedovati će najnoviju generaciju R-link 2 infotainment sustava, Bosse ozvučenje…

Najreprezentativnija će biti tradicionalno najopremljenija izvedba Initiale Paris. Laguna IV prodavati će se i u Kini, a za europsko tržište ubrzo nakon lansiranja limuzine dolazi i karavanska izvedba. O Coupé izvedbi za sada nema informacija. Sve je izvjesnije kako će biti izbačena iz ponude. Osim tradicionalnih karakteristika Lagune; kao što su udobnost, bogata oprema i dobre vozne odlike, ne bi se trebala mijenjati niti cjenovna pozicija. To znači da bi nova Laguna trebala ostati u cjenovnom rangu francuske konkurencije, a jeftinija od njemačkih limuzina. S obzirom na iskustva s Renault-Nissan alijansom, nema sumnje da će biti riječ o udobnoj limuzini. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.