Početna Novosti 2392 pregleda

Imaš 16 godina? Onda ovaj automobil možeš voziti!

ELLENATOR
Vidi galeriju 1/4
Imaš 16 godina? Onda ovaj automobil možeš voziti! Imaš 16 godina? Onda ovaj automobil možeš voziti! Imaš 16 godina? Onda ovaj automobil možeš voziti! Imaš 16 godina? Onda ovaj automobil možeš voziti!

Ellenator je prerada serijskih automobila Seat Ibiza, Škoda Fabia ili VW Polo u vozilo s tri kotača kojim se može upravljati vozačkom dozvolom A1 i sa 16 godina. Prerada košta od 5500 eura na više

Mladi vozači, bez obzira iz koje države, nestrpljivo čekaju dan kada će moći sjesti za upravljač automobila i sami se odvesti kuda žele. U razvijenijim državama to im se omogućava već sa 16 godina uz A1 vozačku dozvolu koja dozvoljava mladima vožnju adekvatnih vozila, koja još nisu 'pravi' automobili. Jedno od takvih vozila kojima se može upravljati s vozačkom dozvolom A1 i s tek 16 godina je Ellenator.U Njemačkoj su zanimljiva vozila s tri kotača koja pokreće motor obujma većeg od 50 ccm i koja su brža od 45 km/h.

ELLENATOR | Author: ELLENATOR foto: ELLENATOR

Wenzel Ellenrieder od serijskih automobila Seat Ibiza, Škoda Fabia ili VW Polo prepravkama proizvodi automobil koji je nazvao Ellenator. Transformacija serijskih automobila starih dvije do četiri godine svodi se na to da se makne stražnja osovina te se stavlja nova osovina na kojoj su stražnja dva kotača pomaknu na udaljenost od samo 46,5 cm, te se po zakonu 'broje' kao jedan kotač, kako je to i vidljivo na fotografijama. Dakle, Ellenator je po zakonu vozilo s tri kotača, s time kako su originalni 14 colski kotači na kraju zamijenjeni s dva 17 colska..

ELLENATOR | Author: ELLENATOR foto: ELLENATOR

Koriste se originalni 1,0 ili 1,2 litreni benzinski motori kojima je elektronski ograničena najveća snaga na 20 KS uz okretni moment 60 Nm pri 3275 okretaja. Snaga i moment se pomoću petostupanjskog mjenjača prenosi na prednje kotače. U tom slučaju ovako prerađeno vozilo može potegnuti do najviše 90 km/h. Pri tom je prosječna potrošnja oko 5,5 l/100km. Sama prerada ima TÜV odobrenje i košta oko 5500 eura, a konačnoj cijeni treba dodati i vrijednost rabljenog automobila.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.