Početna Novosti 84 pregleda

Peta generacija VW Pola je pred vratima

NOVI VW POLO
Vidi galeriju 1/4
Peta generacija VW Pola je pred vratima Peta generacija VW Pola je pred vratima Peta generacija VW Pola je pred vratima Peta generacija VW Pola je pred vratima

Samo dan Prije otvaranja salona automobila u FRANKFURTU i dalje se špekulira kako bi najveće iznenađenje VW-ovog izložbenog prostora mogao biti posve novi Polo

Prva generacija VW Pola predstavljena je još 1975., a od tada je Polo prodan u više od 14 milijuna primjeraka. Aktualna 5 generacija imala je početkom 2014. umjereni redizajn, ali konkurencija nije spavala. I što je preostalo VW-u? Ništa drugo nego punom parom raditi na 6. generaciji. Iako po medijima cirkuliraju samo ilustracije i skice, nagađa se kako bi premijera mini Golfa mogla biti u već u Frankfurtu, a u krajnjem slučaju u ožujku 2016. godine u Ženevi. Po dobrom starom običaju Škoda Fabia je odglumila “zeca” iz atletskih utrka i prvi odjeci su odlični. Poput lakmus papira mala je čehinja širom otvorila vrata i Polu. Sve je manje tajni vezanih uz njega, a činjenica je da će se nova generacija Pola i suštinski razlikovati od Fabije, A1, Ibize..., s kojima dijeli istu MQB plataformu. Prema najavama novi će Polo biti lakši punih 60 kg, koristit će isključivo turbo agregate i slijediti trendove downsizinga.

NOVI VW POLO | Author: Poblette press foto: Poblette press

Navodno se vodi briga o svakom detalju, o i najmanjem vijku..., koji moraju biti što čvršći i sigurniji, a što lakši. Igra s razvlačenjem platforme u novom će Polu doživjeti najveću do sada konstruktorsku razigranost. Prema dostupnim insajderskim informacijama ona će biti u tek neznantno manjim gabaritina od one koju koristi veliki Golf! Sve to upućuje na neslućene mogućnosti koje će moći podariti; od prostora, preko voznih osobina pa sve do udobnosti. Hoće li to i biti najsavršeniji mali auto, proizveden ikada? Više, brže, jače, bolje..., sve u skladu s novim olimpijskim geslom. Sasvim sigurno da će to biti Polo najvećih proporcija, da će samo u dužinu premašiti prvu generaciju Golfa iz 1975. Za nevjerojatnih 30 cm. Da, dobro ste pročitali. Golf, kad se pojavio pred 40 godina bio je dugačak svega 3,75 m, a novi Polo mogao bi doseći i 4,05 m!

NOVI VW POLO | Author: Poblette press foto: Poblette press

Informacije su to zlata vrijedne za vične ilustratore. Oni ih koriste, jednako kao i svjedočanstva onih koji su novi Polo imali prilike vidjeti, sudjelovati u njegovoj izvedbi, onih koji bi morali šutjeti k'o zaliveni. Talijanski ilustrator Poblete Press, čije radove objavljujemo, koristio je sve dostupne informacije i kako nam je kazao; - Nacrtao sam vjerne ilustracije novog Pola. Čini mi se kako izgledom, ali i koncepcijom nikada nije bio bliži Golu! Znano je kako VW igra na provjerenu kartu i kupcima daje samo ono što žele, ali činjenica je da su Polu u povijesti vrata krčili prije svega Fabija i Ibiza. Ovaj put taj je recept minoriziran, a Golf je bio pravi uzor. Ne radi se tu o drastičnim vizualnim promjenama. Uobičajeno je da to VW radi neprimjetno, onako u hodu. U pravu su stoga kritičari koji upozoravaju kako svaka nova generacija Volkswagena ne donosi oblikovnu revoluciju, već samo blagi face lifting.

NOVI VW POLO | Author: Poblette press foto: Poblette press

NIKAD Sličniji Golfu
Prednji kraj trebao bi dobiti serijski za sve verzije LED dnevna svjetla. Ovisno od paketa opreme na raspolaganju će biti i Xenon prednja svjetla, HighBeam Assist, City Emergency Braking s detekcijom pješaka, adaptivni Cruise Control, Parking Assistant, Emergency Assist, sustav za prepoznavanje prometnih znakova...Po svemu sudeći najnovija generacija Pola još će bliže dizajnom biti svom većem bratu Golfu. Novim dizajnom Polo bi trebao postati sportskiji i ostavljati moćniji dojam. Uostalom takvog ga vidi i talijanski ilustrator Poblete Press čije crteže možete vidjeti uz ovaj članak.

Bit će zanimljivo vidjeti i oznake štedljivih verzija BlueMotion. Tu je 1.4 TSI četverocilindrični benzinac od 150 KS (250 Nm), dok će Polo GTI pokretati 1.8 TSI od 185 KS. Ponudu zaokružuje WRC pokretan 2.0 TSI motorom od 231 KS (370 Nm). Veći broj motora dobit će sasvim sigurno DSG mjenjač s dvostrukom spojkom (6 i 7 brzina). Za očekivati je i hibrid, te električnu verziju, ali koje će biti ponuđene kasnije.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.