Početna Auto 97 pregleda

25% više snage – 21% manja potrošnja

VOZILI SMO AUDI A4
Vidi galeriju 1/13
25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja 25% više snage – 21% manja potrošnja

Vozili smo Audi A4. Deveta generacija limuzine iz Ingolstadta donijela je krupne promjene, četiri dizelska i tri benzinska motora, više prostora u unutrašnjosti, najnapredniji infotainment…

U Venetu i Veneciji prve je kilometre odvozio najljući konkurent BMW-a 3 i Mercedesa C Klase postavljajući ljestvicu na najveću moguću do sad visinu u razredu kompaktnih limuzina srednjeg razreda

Ima li boljeg terena od Venecije za predstavljanje jedne od najprestižnijih limuzina srednjeg razreda? U Audiju kao da su željeli pokazati kako je četredesetitrogodišnju tradiciju vrhunskog modela A4 najbolje nastaviti, a gdje drugdje nego u središtu nekdašnje Mletačke republike koja je stoljećima osvajala nove teritorije.

VOZILI SMO AUDI A4 | Author: AUDI foto: AUDI

Audi A4 provozali smo ne pored Canale Grande koji od aerodroma Marco Polo vodi prema samom središtu gdje su stolovali duždevi, već u suprotnom smjeru. Pravac Beluno i Alpe bio je zadan, jer deveta generacija limuzine iz Inglostadta upravo na zavojitim cestama obronaka Dolomita najbolje dolazi do izražaja.

VOZILI SMO AUDI A4 | Author: AUDI foto: AUDI

Koliko god na prvi pogled novi Audi A4 izgleda kao vjerna kopija prošle generacije, konstruktori tvrde kako se od osme generacije razlikuje 98 posto. I to jednako kad je riječ o vanjskom, ali i o unutrašnjem izgledu i uređenju. Prema riječima Josepha Schlosmachera, voditelja Audijevih komunikacija najfascinantnija je to limuzina srednjeg razreda koja se pojavila do sada. Suprotno trendovima u Audiju se nisu igrali s downsizingom, nisu motorima oduzimali cilindre, već naprotiv – dodavali sui h.

VOZILI SMO AUDI A4 | Author: AUDI foto: AUDI

Tako je jedan od većih noviteta u Audiju A4 dorađeni trolitarski turbodizelaš (3.0 TDI) koji ima šest cilindara i koji dolazi u dvije izvedbe. Slabija razvija 218 konja, a jača 272 KS i to uz nevjerojatno nisku prosječnu potrošnju od 4,9 litara na stotinu kilometara, uz kamionski okretni moment od 600 Nm te uz proizvodnju od samo 129 g/km CO2.

VOZILI SMO AUDI A4 | Author: AUDI foto: AUDI

Zanimljivo, usprkos aktualnoj globalnoj Volkswagenovoj aferi s dvolitarskim TDI-ijma o nitrogen dioksidu nije bilo niti riječi, baš kao ni o optužbama Amerikanaca da je VW koncern varao s deklariranim podacima o potrošnji NOx. I dok cijeli svijet bruji o navodnoj spletki s nus pojavom sagorijevanja iz dvolitarskih TDI motora, u Veneciji je sve prštalo od zanosa i euforije. Štoviše i u novi Audi A4 ugrađivat će se TDI agregati od dvije litre. Nova limuzina iz Inglostadta imat će na raspolaganju četiri dizelska i tri benzinska TFSI agregata.

VOZILI SMO AUDI A4 | Author: AUDI foto: AUDI

S ponosom je u mega luksuznom hotelu Mariot, smještenom na jednom od otočića koji gleda na Markov trg posebno predstavljen onaj od dvije litre koji razvija 190 konja uz moment od 320 Nm te uz prosječnu potrošnju od svega 4,8 litre na 100 km!  Koliko god nova limuzina plijeni izgledom, koliko god vrišti od brojnih sigurnosnih aktivnih i pasivnih sigurnosnih sustava i posebice infotainmetu prvo o čemu se pričalo bili su motori.

VOZILI SMO AUDI A4 | Author: AUDI foto: AUDI

Joseph Schlosmacher je tako istaknuo kako je proizvod svega u prosjeku 25 posto više snage uz 21 posto manje potrošnje u Audiju A4. Od “highlightsa” je glasnogovornik Audija istaknuo i koeficijent zračnog otpota od samo 0,23 cd-a, svjetskog rekorda klase. Dodao je i kako je novi Audi A4 za 110 kilograma lakši od prethodne generacije, kako u unutrašnjosti ima puno više mjesta (+24 mm u visinu te plus 23 mm za noge putnika.
Nije odolio ni da istakne mjerne instrumentne koji su proizvod novog doba i digitalne su konfiguracije. Isto ima i novi Passat, ali i Q7.

VOZILI SMO AUDI A4 | Author: AUDI foto: AUDI

Odlično je i ozvučenje za što je zaslužan Bang&Olufsen system sa 19 pomno izabranih i pozicioniranih zvučnika. Tu je i novina koju su nazvali phone box. Kućište na središnjoj konzoli između vozača I suvozača gdje možete mobitel puniti wireless tehnologijom. Na stražnjoj strain prednih sjedišta mogu se ugraditi Audijevi “tableti”, mala svemoguća računala na kojima se djeca mogu igrati, koristiti internet, ali i očitavati sve parametre Audija A4.

VOZILI SMO AUDI A4 | Author: AUDI foto: AUDI

Očigledno je kako se bitka u razredu limuzina uzburkala, kako blago redizajnirani i tehnološki obnovljeni BMW 3, baš kao i dobro držeća Mercedes C Klasa dobiva ozbiljnog konkurenta. Mogu li ovim premium brendovima pobrkati račune i tek predstavljeni Renault Talisman i prekrasna Alfa Romeo Giulia? Može li pred nešto manje od godinu dana predstavljen Passat pomrstiti im račune?

Audi A4 obiluje mnoštvom inovacija koje su ga ponovo izbacile u prvi plan i sasvim je izvjesno da je visoko postavio ljestvicu koju će većina teško pratiti. Prvi primjerci očekuju se u Hrvatskoj početkom studenog. Više o svemu u novom broju Auto starta koji dolazi na kioske početkom listopada.

Komentari 0

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • rrsport

    Venecija izgleda super

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.