Početna Auto 1282 pregleda

Najstarija 'buba' na svijetu, s brojem šasije 20 zasjala novim sjajem

Kolekcionarima danas nije lako pronaći najstarije primjerke legendarne 'bube', a ovo je vjerojatno najstariji sačuvani primjerak na svijetu

Riječ je o modelu KdF-wagen Type 60, proizvedenom 1941. godine, a karoserija ima oblik i obilježja koji su najtraženiji u kolekcionarskom svijetu. Vlasnik ovoga primjerka je Ondrej Brom, a njegova 'buba' ima broj šasije 20, od ukupno proizvedenih 21 milijun primjeraka.

Author: Auto Classics foto: Auto Classics

Automobil je prvotno poklonjen poznatome berlinskom kompozitoru Paulu Linckeu, dvije godine nakon što je Velika Britanija objavila rat Njemačkoj. Ondrej je automobil pronašao 1988. godine u lošem stanju, a pripadao je prijatelju njegova brata. Devet godina poslije došao je u priliku da ga kupi.

Author: Auto Classics foto: Auto Classics


Prije ovoga primjerka, Brom je imao četiri 'bube', no ovaj automobil je poseban jer je riječ o 'bubi' iz KdF ere. Nakon uklanjanja boje, rendgenskog snimanja i raznih kemikalija, konačno se ukazao broj šasije ispod hrđe – broj 20. Proces restauracije Ondrej je započeo kod kuće, da bi 2012. godine projekt preuzeo poljski restaurator Jacek Krajewski. On se potrudio da automobil dobije tretman koji zaslužuje pa je Type 60 zabljesnuo savršenim sjajem.

Author: Auto Classics foto: Auto Classics

 

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • BrendaMangels

    Napravit cu 86 dolara za sat od kuce. Bio sam šokiran kad je moj susjed rekao da je prosjek 95 dolara, ali vidim kako to sada radi. Osjecam se toliko slobode sada kad sam ja vlastiti šef.posjetiti>>  www.WebJob33.Com

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.