Početna 146 pregleda

Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela

Renault Clio RS
Vidi galeriju 1/13
Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela Novi Clio RS i novi Clio GT Line donose uzbuđenje i dizajn sportskih modela

Dva motora i tri šasije - novi Clio RS prepun je tehnologija koje jamče istinske vozačke užitke te je serijski opremljen svjetlima RS Vision, prvim takvim sustavom u svijetu

Novi Clio RS 200 EDC, Clio RS Trophy Akrapovič 220 EDC i Clio GT-Line uzimaju unaprijeđene elemente novog Clija i dodatno ih poboljšavaju oslanjajući se na bogato znanje i stručnost Renault Sporta. - U novi Clio ugradili smo svu Renault Sport tehnologiju za istinski vozački užitak. Ovim modelom uvodimo iznimno učinkovit inovativni sustav osvjetljenja RS Vision, Renault Sportov jedinstveni svjetlosni potpis, objavio je Patrice Ratti, glavni direktor odjela Renault Sport Cars.

Novi Clio RS u izvedbi Trophy dostupan je s dva benzinska motora (200 KS i 220 KS) u kombinaciji sa šesterostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom EDC s polugicama za mijenjanje brzina na upravljaču. Inačica Trophy jedini je automobil u klasi dostupan s jedinstvenim ispušnim sustavom preuzetim od konceptnog automobila Clio RS 16, razvijenog u suradnji sa specijalistom za ispušne sustave Akrapovičem. Rezultat su trenutačno prepoznatljiv zvuk i žustra ubrzanja. Patrice Ratti rekao je: „Surađujemo s poznatim stručnjacima koji svoje proizvode razvijaju za sudjelovanje u utrkama, poput Akrapoviča, kako bismo još snažnije povezali stazu i cestu”. Motor snage 200 KS dostupan je sa šasijama Sport i Cup, a izvedba sa 220 KS u inačici Trophy. Inačica Trophy sa 220 KS odlikuje se najboljim performansama u klasi. Ubrzanje od 0-100 km/h traje samo 6,6 sekundi, ubrzanje od 0 do 400 metara 14,5 sekundi, a najveća brzina iznosi čak 235 km/h.

Prednji kraj vizualno je proširen posebnim prednjim odbojnikom i upotpunjen višenamjenskim LED svjetlima u obliku „ciljne“ zastavice nazvanima RS Vision koja mu daju prepoznatljiv izgled i izvrsno osvjetljavaju cestu. Ta ekskluzivna tehnologija, prvi put viđena na konceptnom automobilu Clio R.S.16 objedinjuje svjetla za maglu, svjetla za skretanje, pokazivače smjera te kratka i duga svjetla kako bi poboljšala vidljivost noću. Straga se nalazi sportski spojler, funkcionalni difuzor i dvostruka ispušna cijev, a stražnja svjetla poput prednjih krasi potpis u obliku slova C. Logotip Renault Sporta (RS) nalazi se ispod Renaultovog znaka na prednjem kraju automobila, na kotačima i na stražnjem kraju.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.