Ljestvicu predvodi Clio koji je najprodavaniji, no nije i najjeftiniji. Ta titula pripala je Fabiji koja ima za 500 eura nižu cijenu, a zanimljivo jeftinija je od bratskog Pola za 1600 eura
1. ŠKODA FABIA Active 1.0
Lijepo i uzornih voznih osobina Škoda Fabia je jedna od najboljih kupnji u klasi. Oprema Active je osnovna, a motor je benzinski s tri cilindra snage 60 KS. Onaj od 75 konja skuplji je za pet tisuća kuna.
Cijena: 79.989 kn
2. RENAULT CLIO Authentique 1.2 16V
Početni model pokreće provjereni 1.2 16V (75 KS). Dostatno za max. 167 km/h i prosječnu potrošnju od 5,8 l. S brojkom od 2121 prodanih u prvih 8 mjeseci to je najprodavaniji mali auto, a u sveukupnom je poretku treći iza Astre i Golfa.
Cijena: 83.400 kn
3. TOYOTA YARIS
Model s pet vrata i početnim paketom opreme donosi solidnu serijsku opremu, a pokreće ga benzinski motor obujma 1.0 litre s tri cilindra i 69 KS. Prosječna potrošnja iznosi mu 4,7 l. Šestoplasirani je po broju prodanih.
Cijena: 80.990 kn
4. OPEL CORSA Selection Plus 1.2
Ponuda nove Corse započinje s 1.2 benzincem od 70 KS. Prvi paket opreme skromno je opremljen, no ponuda motora i paketa opreme je bogata. S prodanih 925 primjeraka u prvih osam mjeseci nalazi se na trećem mjestu.
Cijena: 84.000 kn
5. PEUGEOT 208 Active 1.0 Puretech 68
Redizajnirani Peugeot najsvježiji je u klasi. Model s pet vrata, 1.0 benzinskim motorom s tri cilindra i početnim paketom opreme Acsess solidna je kupnja. Jedna od najvećih prednosti modela je atraktivan izgled. Prodano ih je u osam mjeseci 442, s time da se do travnja prodavao stari model.
Cijena: 82.979 kn
6. VOLKSWAGEN POLO Trendline 1.0
Godinama najpopularniji auto u segmentu je najskuplji. Štoviše, uz to razvija i 15 konja manje od Clija, 9 od Yarisa i Peugeota 208, 5 manje od Corse. Početni model Pola s 1.0 trocilindarskim benzincem razvija 60 KS. Prodano ih je 970 u prvih devet mjeseci.
Cijena: 92.349 kn
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
VitoBH
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.