Najsnažnija Opelova limuzina ponovno nosi povijesnu oznaku GSi koja je bila simbol snage i performansa
Opel je nedavno predstavio GSi izvedbu Insignije, koja nastavlja tradiciju nošenja kultne oznake GSi, započetu prije trideset i tri godine prvom Mantom i Kadettom koji su nosili oznaku GSi. Njih je pokretao benzinski motor 1,8 sa 115 KS. No povijest sportskih limuzina u Opelu duga je pedeset godina
Prvi je bio Commodore A iz 1967. s rednim šesterocilindričnim motorom s obujmom 2,5 litre i 130 KS, a svojevremeno najreprezentativnija limuzina uopće bila je Commodore GS/E (Grand Sport Einspritzung) iz B generacije, iz 1972. i sa 190 KS. Novu Insigniju GSi pokreće 2,0 turbobenzinac s 260 KS i 400 Nm okretnoga momenta. Opremljen je i osamstupanjskim mjenjačem te pogonom na sve kotače.
Ima 20-colne kotače i deset milimetara snižen ovjes, te sportske, elektronički podesive amortizere i kočnice Brembo. Unatoč bogatoj opremi i pozamašnim dimenzijama, Insignia GSi je 160 kilograma lakša nego posljednji model Insignije OPC s 2,8 V6 motorom pa je stoga brža. Može se kupiti i u našim salonima po 346.560 kuna za model s opremom Dynamic za 349.740 s opremom Innovation.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.