U principu se radi o kompletnom redizajnu prethodnika 720S, pri čemu je oko 30 posto komponenti superautomobila novo ili modificirano
Nasljednik McLarena 720S konačno je stigao. Unatoč velikim financijskim problemima McLaren je uspio na tržište lansirati zamjenu za auto koji se prodavao proteklih šest godina. Nazvan je 750S, a u principu se radi o kompletnom redizajnu prethodnika , pri čemu je oko 30 posto komponenti superautomobila novo ili modificirano. Proizvođač je predstavio coupe i spider verziju s tvrdim krovom.
Ispod poznate vanjštine, novi McLaren krije twin-turbo 4-litreni V8 motor. On razvija čak 750 KS i okretni moment od 800 Nm. Ovo je više snage i od kultnog McLarena P1. Time 750S preuzima "titulu" najsnažnijeg serijskog cestovnog McLrena ikada. Poboljšani sekvencijalni mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa s kraćim konačnim omjerom šalje snagu na stražnje kotače. 750S Coupé i Spider postižu 100 km/h za samo 2,8 sekundi. Do 200 km/h kabriolet je sporiji jednu desetinku (7,2 i 7,3 sekunde). Maksimalna brzina je 332 km/h.
Novi model ima 6 mm širi prednji trag kotača i novu geometriju ovjesa. Sadrži McLarenovu novu generaciju Proactive Chassis Control III, s oprugama koje su 3 posto mekše sprijeda i 4 posto čvršće straga. Britanski proizvođač također je poboljšao svoj sustav za podizanje vozila, koji podiže prednji dio automobila za 4 sekunde. Modelu 720S za to je trebalo nevjerojatno dugih 10 sekundi.
Novi 750S ima poznati dizajn, ali novi stil. Sprijeda novi branik usmjerava zrak u redizajnirane i uže otvore. Novi, dulji prednji spliter u kombinaciji s aktivnim stražnjim krilom, koje je povećano za 20 posto, osigurava vrhunsko prianjanje. Stražnji dio kupea i kabrioleta završava ispušnim sustavom sa središnjim izlazom inspiriranim P1. McLaren također oprema 750S većim otvorima za zrak ispred stražnjih kotača, novim stražnjim branikom, novom stražnjom rešetkom i novim poklopcem prtljažnika.
Unutrašnjost standardno dolazi s alcantarom, a dostupne su još dvije razine opreme: TechLux i Performance. Prva koristi Nappa kožu u cijelom interijeru, dok Performance verzija kombinira kožu i alcantaru. McLaren je također redizajnirao interijer s novom tamnom metalnom završnom obradom, prilagodljivim ambijentalnim osvjetljenjem i novim instrumentima. Novi McLaren Control Launcher omogućuje spremanje željenih postavki za aerodinamiku, upravljanje, pogon i mjenjač jednim pritiskom na gumb.
McLaren je također radio na smanjenju težine automobila u usporedbi s prethodnikom. Sportska sjedala su 17,5 kg lakša od standardnih sjedala u modelu 720S. Tvrtka također ugrađuje najlakše kotače ikada ugrađene u proizvodni model – kovane aluminijske kotače s 10 krakova koji štede dodatnih 13,8 kg. Sve ove uštede na težini rezultiraju time da 750S coupe teži 30 kg manje od 720S, odnosno samo 1.389 kg.
750S će se nuditi s nizom opcija. Tako je moguće odabrati kočnice s većim keramičkim diskovima, monoblok čeljustima te hlađenjem koje je inspirirano Formulom 1. Kupci također mogu dobiti super-lagana trkaća sjedala od karbonskih vlakana, gume Pirelli P Zero Corsa ili Trofeo R i nadograđeni zvučni sustav Bowers & Wilkins. Cijena osnovnog modela za europska tržišta još nije objavljena, a u SAD-u će koštati od oko 324.000 dolara (oko 300.000 eura).
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.