Početna Auto 2086 pregleda

Vozili smo Suzuki Ignis, posve drukčiji od svih

Suzuki Ignis
Vidi galeriju 1/8
Vozili smo Suzuki Ignis, posve drukčiji od svih Vozili smo Suzuki Ignis, posve drukčiji od svih Vozili smo Suzuki Ignis, posve drukčiji od svih Vozili smo Suzuki Ignis, posve drukčiji od svih Vozili smo Suzuki Ignis, posve drukčiji od svih Vozili smo Suzuki Ignis, posve drukčiji od svih Vozili smo Suzuki Ignis, posve drukčiji od svih Vozili smo Suzuki Ignis, posve drukčiji od svih

Od glave do repa Ignis je posve japanski proizvod, a prodaja u našoj zemlji započinje u ožujku 2017. Moći će se kupiti i s Allgrip pogonom na sve kotače - ovo je vrlo vjerojatno najcool mali auto

Nedugo nakon pariške premijere isprobali smo Suzukijev novitet za 2017. Iako nosi otprije poznati naziv Ignis, riječ je o posve novom autu, kako konstrukcijski, tako i konceptualno. Japanci ga zovu Ultra Compact SUV i ustvari je riječ o malome terencu. Vanjskim dimenzijama, ali i očekivanom cijenom parirat će najprodavanijim autima A segmenta kao što su Up, Twingo, i10, Aygo... Dodatna mu je prednost to što je izgledom, ali i voznim odlikama "pravi mali terenac".

Suzuki Ignis | Author: Suzuki foto: Suzuki

Novi Ignis posve je japanski proizvod. Nacrtao ga je dizajner Tetsuya Ozasa, projektirao glavni inženjer Masayuki Ishiwata, a proizvodi se u japanskom pogonu u Sagari. Tijekom predstavljanja u okolici Rima Japancima je stigla i odlična vijest iz Euro NCAP-a u vidu 5 osvojenih zvjezdica na Crash testu za najbolje opremljeni model koji u serijskoj opremi ima gomilu sigurnosnih sustava, pa tako i sustav automatskog kočenja u slučaju opasnosti koji prepoznaje zapreke, pa čak i pješake, a podupiru ga dvije kamere.

Suzuki Ignis | Author: Suzuki foto: Suzuki

Napravljen je na novorazvijenoj platformi koja zahvaljujući upotrebi naprednijih čelika, osim čvrstoćom fascinira i malom masom (810 kg za osnovnu izvedbu do 920 za hibrid s pogonom na sve kotače). Pokreće ga četverocilindrični benzinac s obujmom 1.2 litre, snage 90 KS i sa 120 Nm okretnog momenta koji je tijekom probne vožnje na trošio od 4,7 do 5,3 litre što je gotovo u rangu s tvorničkim podacima.

Suzuki Ignis | Author: Suzuki foto: Suzuki

Dostupna je i izvedba SHVS s hibridnim sklopom, izvedba s pogonom na sve kotače Allgrip, te ručnim ili automatskim mjenjačem s pet stupnjeva. Sve u svemu, prvi dojmovi s vožnje izuzetno su pozitivni. Uz malu potrošnju, Ignis se doima živahnim i upravljivim, pohvalan je mali radius okretanja (4,7 metra), a visina od 18 milimetara od tla omogućuje i terensku vožnju.

Suzuki Ignis | Author: Suzuki foto: Suzuki

U samo 3,7 metara duljine, djelomično zahvaljujući velikom međuosovinskom razmaku 2435 mm, a djelomično i zbog pomno dizajnirane i konstruirane unutrašnjosti Ignis je iznutra veći no što bi mogli pomisliti. Iako posve nov i moderan, novi Ignis evocira uspomene na kultne Suzukijeve terence i upravo ga taj "offroad spirit" čini jedinstvenim. Cijene još nisu poznate, no iz Suzuki Hrvatska najavljuju kako bi mogle biti na razini Swifta. Ako tako bude, onda Ignis neće imati ni pravog cjenovnog konkurenta.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.